جریان یهود صهیونیستی در مثلث برمودای خود بلعیده می شود

مسوول قرارگاه جهاد تبیین کشور گفت: جریان یهود در دنیا به دنبال سیطره بین المللی در جهان است اما به نحوی عمل می کند تا این سیطره و اهداف پشت پرده لو نرود.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، دیرزمانی است که سایه شوم قدرت نمایی و زیاده خواهی رهبران و حاکمان دنیا با نام عدالت طلبی و گستره قدرت خود تحت عنوان دفاع از حق حاکمیت خود آنهم در پوشش دینی امری اجتناب ناپذیر شده و در پس نام ادیان الهی به خونریزی و پایمال کردن حقوق مظلومین پرداخته اند که نمونه بارز آن رژیم صهیونسیتی است که سالها غره بر اراضی فلسطین و حقوق آنان داشته و دارد .

این روزها آتش دشمن شعله ور شده و آنچه در ذهن بیمار خود می پرورانند بدون هیچ ابایی عملیاتی می کنند. امروز غزه شاهراه حیاتی فلسطین و لبنان زیر بمباران زباده خواهی ها ، سبب شده بیگناهان زیادی تاوان مغزهای بیمار را بدهند.

آنچه مسلم است یهودیت در اصول و معنای خود، دینی الهی است که بنیان آن بر اعتقاد به خداوند یکتا و رسالت پیامبران و سلوک و سیره انبیا نهاده شده است و اخلاقیات آن نیز متکی به فرامین الهی در ده فرمانی است که به وسیله حضرت موسی کلیم الاه در چگونگی رفتار و بایدها و نبایدهای عمل انسان در ارتباط با خالق و مخلوق به بنی اسرائیل ابلاغ شده و در طول قرون، راهنمای زندگی این مردم بوده و همواره عدالت خواهی، توصیه پیامبران یهود به پیروان این دین الهی است.

«خداوند از تو چه چیز می طلبد، غیر از اینکه انصاف را به جای آوری و رحمت را دوست بداری و در حضور خدای خود با فروتنی سلوک نمایی.»

«در آن هنگام، انصاف، مثل آب و عدالت مانند نهر دائمی، جاری خواهد شد.»

از طرف دیگر در مقابل چنین اعتقادی، صهیونیسم به عنوان یک تفکر سیاسی مطرح می شود تا با استفاده از تحولات اروپا، به یک جریان فکری قدرتمند در میان یهودیان جهان و بسیاری از غیر یهودیان تبدیل شود.

این جریان، حداقل در شروع، به هیچ وجه- نه در ظاهر و نه در باطن خود- شکل یک نهضت دینی را نداشت. همان گونه که تاکنون نیز نداشته است.

جریان یهود در دنیا به دنبال سیطره بین المللی در جهان
عظیم ابراهیم پور” مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور در دومین نشست اهالی رسانه و فرهنگ و هنر استان البرز با پرداختن به ماهیت یهود و شاکله قدرت نمایی یهود در دنیا، گفت: اساسا جریان یهود در دنیا به دنبال سیطره بین المللی در جهان است اما به نحوی عمل می کند تا این سیطره و اهداف پشت پرده لو نرود. لذا جریانی از یهو ماموریت دارند تا جهان را در اغوا و ایهام نگه دارند که این چهره واقعی دیده نشود.

ابراهیم پور تصریح کرد: اگر این چهره واقعی دیده شد، مردم تازه متوجه دشمن اصلی خواهند شد که کیست.

وی با بیان این که، باید سعی کنیم چهره واقعی یهود صهیونیست را به مردم دنیا بشناسانیم ، گفت: با شکل گیری بیداری اسلامی ،حضرت آقا گفتند امتداد آن در آمریکا و اروپا اتفاق خواهد افتاد که، نتیجه آن جنبش وال استریت بود.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که فرمودند “موضوع فلسطین کلید رمز آلود فرج امام زمان است”، گفت: اهمیت فلسطین به قدری بالاست که وقتی اتفاق افتاد، فرج امت اسلامی را در پیش خواهد داشت.

مسوول قرارگاه جهاد تبیین کشور با اشاره به این مطلب که جریان یهود از زمان حضرت موسی شاکله خود را پیدا کرد، یادآور شد : جریان یهود صهیونیسم برای کسب قدرت به مثلث زور، زر و تزویر روی آورده است که اگر بخواهیم این مثلث را تصویرسازی کنیم، آمریکا و تمام متحدانش جریان زور ، رسانه های آمریکا و اروپا جریان تزویر و جریان زر خود یهود صهیونیسم است .

وی همچنین اذعان کرد: نخست وزیر رژیم غاصب اسرائیل برای برون رفت از مشکلات خود به گسترش جنگ در منطقه پرداخته است چرا که سازمان نتانیاهو به هم ریخته و اتحاد درونی خود را از دست داده است.

اتحاد درونی جامعه اسرائیل در حال فرو پاشی است دیگر موضوع مورد بحث ابراهیم پور که تاکید کرد: تعطیلی مدارس ، دانشگاه ها و مهاجرت بیش از ۲ میلیون نفر از جمعیت یهودی سرزمین های اشغالی بیانگر متلاشی شدن جریان صهیونیسیم از درون است و نمی تواند نفس عمیق بکشد.

مسوول ستاد جهاد تببین کشور خاطرنشان کرد: اگر امروز جریان یهود با هر لباس و مقام و ذاتی به پشت دروازه های ایران برسد به هیچ چیز جز ایرانی بودن بهانه برای سر بریدن نخواهد داشت.

وی دیدگاه خود را در خصوص جریان یهود با بهره‌گیری از فصل های تورات، عنوان کرد و گفت: در این فصل تورات نوشته شده قبل از ظهور منجی عالم بشریت ، یهود دولت مستقلی تشکیل می دهد که به اندازه عمر عادی یک انسان است.

ابراهیم پور افزود: اکنون ۷۷ سال از عمر این دولت جعلی می گذرد که اواخر عمر آن است.

وی ادامه داد: همچنین در تورات آمده این دولت مستقر قبل از نابودی در هفت منطقه وارد جنگ‌می شود که نتانیاهو در جمع مردم سخنرانی داشت و گفت که در هفت نقطه ( لبنان، غزه ، کرانه باختری، سوریه، یمن ، ایران و عراق ) اکنون در حال جنگ هستیم.

وی گفت: نظم جدید جهانی بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب انزوای آمریکا، انتقال قدرت از آمریکا و اروپا به آسیا و تفکر مقاومت جهانی خواهد بود.

ابراهیم نوروزی فر ربیس بسیج رسانه البرز نیز اذعان کرد: دومین همایش فعالان رسانه استان با حضور اهالی رسانه و مسوول قرارگاه جهاد تبیین کشوربرگزار شد که هدف از این همایش جبهه سازی رسانه ای در راستای انقلاب و تدوین موازین و موضوعات پیرامون انقلاب اسلامی است.

نوروزی فر گفت: خبرنگاران پل ارتباطی افکار عمومی مردم و مسوولین هستند. به همین دلیل از این قشر فرهیخته و آگاه به عنوان رکن تاثیرگذار در سطح بین الملل نام می برند.

رییس بسیج رسانه البرز رژیم صهیونیستی را عامل برهم ریختگی جهان و کشتار کودکان و افراد بیگناه برشمرد و تصریح کرد: همانطور که مستحضر هستید خبرنگاران زیادی را در راستای پرده برداری از جنایات خود، به شهادت رساند تا نتوانند چهره واقعی و منحوس این رژیم را به دنیا نمایش دهند. چرا که رسالت خبرنگار آگاه سازی و بیان واقعیت ها است.

نوروزی فر عمق جنایات رژیم صهیونسیتی را در غزه، لبنان و فلسطین خلاصه کرد و یادآور شد: عمق فاجعه به حدی است که امیدواریم در باتلاق جنگی که خود آغاز کرده است، فرو رود. قطعا خون شهدای جبهه مقاومت و زنان، مردان و کودکان پایمال نخواهد شد.

وی در ادامه اذعان کرد: از آنجا که رسانه رکن تاثیرگذار جامعه است، تلاش شده با همایش های تبیینی و با بهره مندی از اساتید آگاه به مسائل سیاسی روز بتوانیم قشر فرهیخته را تبیین گران عمق جنایات صهیونیستی درجهان آنهم با شروع جنگ ترکیبی دشمن که سر فصل این جنگ روانی و بحث رسانه ای است توانمند و به این شیوه مقابله به مثل کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا