اجرای مرحله دوم طرح ٣۶٠ درجه در نواحی هفتگانه منطقه ١۵

🔶 شهردار منطقه ١۵ از اجرای مرحله دوم طرح ٣۶٠ درجه در نواحی هفتگانه منطقه با هدف تغییر محسوس نقاط اجرای طرح و ارتقای رضایت‌مندی شهروندان خبر داد.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ١۵، محمد شیری در نشست هماهنگی اجرای طرح ٣۶٠ درجه که با حضور سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران برگزارشد، با اشاره به اینکه این جلسات و بازدید‌ها، باعث ایجاد شفافیت بیشتر موضوعات و ابعاد طرح می‌شود و نواحی می‌توانند مسیر را بهتر ادامه دهند گفت: طرح ٣۶٠ درجه و الگوی خدمت از ابتدای سال با جدیت در دستور کار نواحی قرار‌گرفته است و تاکنون در سطح قابل‌قبول و رضایتبخش در حال اجراست.

🔸 شهردار منطقه با تاکید بر اهتمام هرچه بیشتر نواحی در رفع کاستی‌ها به بهترین شکل و پیگیری مستمر تا حصول نتیجه با معاونت‌های مربوطه اظهار امیدواری کرد: با اجرای مرحله دوم این طرح به نقطه مطلوب دست یابیم و تغییرات محسوس در نقاط شناسایی شده ایجاد شود تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و رضایت‌مندی آنان باشیم.

🔸 سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران نیز در این جلسه با اشاره به طرح‌های ٣۶٠درجه، طرح تحول ٢٠گانه خدمت و طرح الگوی خدمت گفت: این طرح‌ها با یکدیگر هم پوشانی دارد و مسئول و پاسخ‌گویی طرح‌های مذکور به ترتیب نواحی، معاونت‌ها و شهرداران مناطق هستند.

🔸 وی در ادامه با ارائه گزارشی از مرحله نخست طرح ٣۶٠ درجه افزود: این طرح ۵ مرحله دارد و در ١٠ نقطه پرتردد و بیشتر بنا به ظرفیت هر منطقه اجرا می‌شود، در این طرح معضل اساسی باید برطرف شود، استفاده از طرح‌های ماندگار مدنظر نواحی قرار گیرد و اصل موضوع خدمت و کار است.

🔸 شهردار منطقه به همراه مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و معاونان منطقه پیش‌از‌این نشست از اجرای مرحله دوم طرح ٣۶٠ درجه در میدان امام رضا (ع) در ناحیه ٣ بازدید میدانی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا