کارگاه آموزشی زیست بوم ملی اشتغال در استان البرز برگزار می شود

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری کارگاه آموزشی زیست بوم ملی اشتغال در این استان خبر داد.

به گزارش مسیحا اقتداریان خبرنگار خبر مهم، ابراهیم شادمهر با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با حضور دکتر خادمی مشاور وزیر در حوزه توسعه کارآفرینی و اشتغال، دکتر کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال و دکتر رمضانی مدیرکل دفتر سیاستگذاری اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیران ادارات شهرستان ها و کارشناسان اشتغال با هدف حمایت از حوزه اشتغال و کارآفرینی در استان البرز برگزار می شود.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت زیست بوم ملی اشتغال و استفاده از فرصت ها و ظرفیت های استانی در جهت بومی سازی طرح ملی زیست بوم اشتغال و هماهنگی های بین بخشی در سطح کارشناسی و ستادی این دوره آموزشی امروز چهارشنبه نهم آذر ماه در سالن احتماعات اداره کل تعاون کار رفاه اجتماعی استان البرز برگزار خواهد شد.

ابراهیم شادمهر در ادامه گفت: هدف از زیست بوم ملی اشتغال شناسایی و برطرف کردن موانع حوزه اشتغال در استان هاست، طرح زیست بوم ملی اشتغال به منظور حداکثرسازی تولید افزایش مشارکت اقتصادی افراد در سنین کار و دستیابی به کار شایسته با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در استان ها اجرا می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در این طرح دنبال می شود، شناسایی قوانین و مقررات مانع و مزاحم تولید، اشتغال و کارآفرینی در حوزه های تخصصی تحت تدابیر قرارگاه ملی اشتغال، افزایش جریان دانش و نوآوری در جامعه و ارتقاء فرهنگ کار و کارآفرینی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا