چین کمک‌های بیشتری به پیشرفت جامعه بشری خواهد کرد

مدرن سوسیالیستی از همه جهات، اطمینان و ثبات را برای جهان در حال تغییر ایجاد کند و زمینه های همکاری سودمند متقابل بین خود و سایر کشورها را گسترش دهد.

جامعه بین‌الملل عزم راسخ چین برای ایجاد جامعه‌ای با آینده‌ای مشترک برای بشریت را به رسمیت شناخته است.

تغییرات جهان، زمان ما و تاریخ امروز به گونه‌ای آشکار می‌شود که پیش از این هرگز رخ نداده است.

شی با تاکید بر اینکه جهان با چالش‌های بی‌سابقه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند، گفت که حزب کمونیست چین همواره از مردم جهان خواسته است تا آینده و سرنوشت بشریت را درک کنند و آن را شکل دهند.

وی افزود: ما می‌توانیم در زمانی که همه کشورها به دنبال خیر مشترک هستند در هماهنگی زندگی کنیم، برای منافع متقابل همکاری کنیم و دست به دست هم دهیم تا آینده روشن‌تری برای جهان بسازیم.

چین همیشه به هدف سیاست خارجی خود برای حفظ صلح جهانی و ترویج توسعه مشترک و ایجاد جامعه ای با آینده ای مشترک برای نوع بشر متعهد است که کاملاً منعکس کننده ذهن گسترده و احساس مسئولیت حزب اصلی این کشور است.

از نظر ناظران بین المللی، بیستمین کنگره ملی حزب کمونیست چین، این کشور را برای حفظ صلح جهانی و عادلانه تر کردن نظم بین المللی هدایت می کند و همه نیروهای مترقی در سراسر جهان را برای مقابله با مسائل مهمی مانند شکاف ثروت و تغییرات آب و هوایی متحد می کند.

اعتقاد بر این است که حزب کمونیست، این کشور را به سمت نقطه عطف دیگری هدایت خواهد کرد و به کمک به صلح، پیشرفت و رفاه جهانی ادامه خواهد داد. ساختن جامعه ای با آینده ای مشترک برای بشریت، چشم اندازی بزرگتر است که با رویای چینی برای جهان منفعت به همراه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا