پیگیری ویژه پیام های سامانه ۱۳۷پلاس در کمترین زمان ممکن

🟩 معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: سامانه ۱۳۷ پلاس پل ارتباطی مدیریت شهری و خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان و کسب رضایتمندی آنان است.

🟩 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،این نشست با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست، رئیس اداره بازرسی، شهرداران و مدیران ادارات نواحی هفتگانه با هدف رسیدگی و هماهنگی درخصوص پیام های حوزه اجرایی نواحی ۷ گانه در سامانه ۱۳۷پلاس، برگزار شد.

🟩 سید علیرضا قاضی رییس اداره بازرسی منطقه،با تاکید بر اهمیت و پیگیری پیام‌های سامانه ۱۳۷ پلاس بر لزوم تسریع در انتقال اطلاعات شهروندان به مبادی تخصصی برای رسیدگی سریع به موارد فوریتی تاکید کرد و گفت: درصددیم تا در کم‌ترین زمان موجود و با بهترین کیفیت، امور مرتبط با حوزه خدمات شهری و درخواست‌های به‌حق شهروندان ساکن در محله‌های نوزده ‌گانه منطقه را پس از دریافت پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ پلاس انجام دهیم.

🟩 سید علیرضا قاضی همچنین با تاکید بر اهمیت پیام های سامانه ۱۳۷ پلاس، گفت: شهرداران نواحی و روسای خدمات شهری روند رسیدگی پیام ها را تا حصول نتیجه مستمر پیگیری کنند.

🟩 هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه نیز گفت: سامانه های ۱۳۷ پلاس ،پل ارتباطی مدیریت شهری منطقه با شهروندان است که در راستای تسهیل گری در خدمات رسانی بهینه و مطلوب  فعالیت می کند از این رو گستردگی فعالیت های حوزه خدمات شهری و نیز ارتباط مستقیم و مستمر این معاونت با شهروندان حساسیت کار ما را دو چندان می کند.

🟩 صدیقی افزود: خود را موظف می دانیم در کوتاهترین زمان  و البته با بیشترین کیفیت پیام های مردمی را مورد رسیدگی قرار داده و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشیم.

🟩 او همچنین به برنامه ها و تمهیدات لازم در کاهش تعداد پیام ها اشاره کرد و افزود: شهرداران نواحی موضوعاتی نظیر سدمعبر و مشاغل غیر مجاز و…را که فراوانی بیشتری دارد در دستور کار خود قرار دهند تا ارتقای رضایتمندی شهروندان را شاهد باشیم.

🟩 در این جلسه گزارشی از فعالیت های ادارات نواحی در زمینه پاسخگویی و رسیدگی به پیام های نواحی ۷گانه منطقه ارائه شد و‌ دغدغه و‌مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا