هلو نرم‌افزار امن مالیاتی

نرم افزار هلو در حال حاضر تنها نرم افزاری است که کاربران را قادر می سازد بدون صرف هیچ هزینه ای و بصورت کاملا رایگان و امن و مصون از مخاطرات ناشی از سو استفاده ها به سامانه امور مالیاتی متصل شوند .

به گزارش چراغ روشن، حمیدرضا صدیقیان مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو در یک نشست خبری که در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با موضوع “نقش نرم افزارها در تسهیل گری کسب و کارها” برگزار شد گفت: در کسب و کارها دو فاکتورمهم همیشه مد نظر قرار می گیرد که یکی از آنها مسئله هزینه هاست که بر اساس آن ما باید در این بخش شرایط را به گونه ای مهیا کنیم که در عین حال که هزینه ها را کاهش دهیم بتوانیم درآمدها را افزایش دهیم و وقتی این اتفاق می افتد ما عملا به سود آوری بیشتر می رسیم.
وی افزود:در بحث نرم افزار ها و محصولات، ما در مجموعه هلو طبعا به این مسئله دقیق می شویم که قیمت تمام شده محصول باید به کدام گونه مورد محاسبه قرار بگیرد و یا نیروی انسانی تا چه میزان به کار گرفته شده تا در نهایت موضوع سود آوری موجه تلقی شود. بنابراین موقع خرید اقلام و اجناس در چنین فرآیندی تلاش می شود که کالا یا جنسی خریداری شود که کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تری برای ما بدنبال داشته باشد و یا مثلا هزینه ها و برآوردهای بخش حمل و نقل و ارسال به شکل مطلوبی مدیریت و صرف شود.
صدیقیان اضافه کرد: موضوع دوم بالابردن درآمد است که همه فعالان در پی تحقق آن هستند و این در شرایطی دست یافتنی خواهد شد که اطلاعات درست تر و کاملتر و طبقه بندی شده تری به بخش مدیریت و رهبری مجموعه برسد تا مدیر در تصمیم سازی های کلان و خرد، سود آوری افزون تر و درآمد بیشتری برای مجموعه کسب کند.
مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو با مطرح کردن مبحث هزینه اظهار کرد: در خیلی از فرآیندها وقتی مقوله اتوماسیون در دستور کار قرار می گیرد به همان نسبت نیروی انسانی کمتری به کار گرفته می شود که این امر می تواند هزینه ها را به شکل معنا داری کاهش دهد.به طور مثال وقتی داریم با نرم افزار حسابداری هلو کار می کنیم فرایند مالی،صدور سند حسابداری ، فاکتور کردن وصندوقداری و مسائلی از این دست را به شکلی مورد مدیریت خود قرار می دهیم که نیروی انسانی کمتری به کار بگیریم که این کار کاهش هزینه ها و سود آوری بیشتری را محقق خواهد کرد.
صدیقیان ادامه داد:ما در مجموعه گروه فناوری اطلاعات “هلو” با اضافه کردن “کیوسک” و اضافه کردن اتوماسیون سعی کرده ایم از یک سو مدیریت هزینه را کنترل کنیم و از سوی دیگر درآمدزایی های بیشتری را ایجاد کنیم.
وی در توضیح امکانات سخت افزاری “کیوسک” گفت: کیوسک ها به دو نوع کیوسک سفارش گیر و کیوسک تسویه تقسیم می شوند که مورد اول امکان ثبت سفارش بدون کاربر فیزیکی و مورد دوم امکان تسویه فاکتور بدون کار بر فیزیکی را فراهم می کند.
مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو همچنین در خصوص ویژگی های فنی و کاربری نرم افزار های ارائه شده توسط مجموعه متبوعش تصریح کرد: ما به این اعتقاد پایبندیم که نرم افزارها باید بر اساس استانداردهای حقیقی حسابداری عمل کنند و سرفصل های مختلف مانند بدهکار و بستانکار به گونه ای ثبت شود که انواع و اقسام گزارش های مالی مانند ترازهای حسابداری دوستونی و چهار ستونی و شش و هشت ستونی و تراز نامه را در اختیار مشتری قرار گیرد.
وی همچنین گفت: موارد و سرفصل هایی مانند ارزش افزوده نیز در طی مسیر کار با نرم افزارها بصورت روشن و شفاف در اختیار کاربر نرم افزار قرار می گیرد و از این منظر تلاش شده که برای مشتریان فعلی این ویژه گی ها و توانایی ها اطلاع رسانی شود و البته در برنامه داریم که برای دیگر مشتریان نیز این اطلاع رسانی را انجام دهیم.
براساس این گزارش همچنین ابوالفضل میعادیان قائم مقام مدیر عامل گروه فناوری اطلاعات هلو نیز در این نشست خبری اظهار کرد:موضوع فرآیندهای مالی و مالیاتی اینگونه است که در زمینه مالیات چندین چالش پیش روی ماست ، اما گذشته از این موضوع این مقوله وجود دارد که ما در فرآیندهای مالیاتی باید بدانیم که اگر قرار است مالیاتی پرداخت بشود کاملا عادلانه باشد و این در حالیست که وقتی هزینه ها درست مدیریت نمی شوند همین هزینه ها زیر مجموعه سود بیشتر قرار می گیرند که طبعا بابتشان باید مالیات بیشتری داده شود .یکی از جنبه های کاری ما این است که حسابداری کاملی را برای کسب و کارها وسازمان های مختلف ارائه کنیم و لازم است در این بخش اشاره کنم که هلو اصناف ۱۵۰ نرم افزار مختلف را ارئه کرده است و در زمینه شرکت ها نرم افزارهای مالی و مدیریت،”هلو اسپاد” را در اختیار قرار داده و برای سازمان های بزرگ و به اصطلاح اینترپرایز نیز مجموعه نرم افزارهای” آندرو مدا” را به بازار فرستاده است که امسال در نمایشگاه را به نمایش گذاشته ایم.
وی اضافه کرد: این نرم افزارها به حدی توانایی وقدرت دارند که می توانند اطلاعات بهای تمام شده محصول و حسابداری کامل مدیریتی را در اختیار کاربر بگذارند.
قائم مقام مدیر عامل گروه فناوری اطلاعات هلو با بیان اینکه هزینه و درآمد و کشف سود باید توسط نرم افزارها قابل ارائه باشد گفت:حسابداری خاصی که توسط مجموعه هلو در اشل های مختلف اجرا می شود این انتظار را کاملا برآورده می سازد و در مرحله بعد باید آموزش هایی انجام شود که حسابداران بتوانند با نرم افزارها کار کنند و در این زمینه هم مجموعه هلو یک محصول بنام”هلو آکادمی” را معرفی کرده است که کاربر می تواند در آن آموزش های لازم را کسب کند و گواهینامه آن را دریافت نماید و یک محصول هم ارائه داده است بنام “شبکه دانش هلو” (Q&A)که کاربران می توانند همه ابهامات و پرسش های خود را در آن مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کنند .
وی افزود: از مهم‌ترین اهداف این محصول، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است به گونه ای که در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد و در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.
میعادیان اضافه کرد:این امکان هم وجود دارد که کاربر بتواند به سهولت به سامانه امور مالیاتی متصل شود و فاکتورهایش زده شود و با کمترین خطر سو استفاده روبرو باشد و این در حالیست که هلو تنها مجموعه ای است که پلاگین و راه اتصال به سازمان امور مالیاتی بصورت کاملا رایگان را ارائه داده است.
وی با اشاره به اینکه رایگان بودن این خدمت از آن روست که مجموعه هلو این امکان را یک مطالبه حقیقی تلقی می کند، گفت: از نظر گروه فناوری اطلاعات هلو این کار اخلاقی نیست که از مشتریان بابت اتصال به سامانه امور مالیاتی هزینه ای در یافت کند و به همبن دلیل در پی کسب سود از این راه نبوده و نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا