معرفی ۶١ عنوان پروژه جهت انجام مطالعات محیط زیستی

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از معرفی تعداد ۶١ عنوان طرح و پروژه سال ١۴٠٣  جهت انجام مطالعات محیط زیستی به کمیته غربالگری خبر داد.

“حلیا سادات حسینی” با بیان اینکه از اواخر مرداد ماه تاکنون مناطق ٢٢ گانه و واحدهای ستادى شهرداری نسبت به معرفی تعداد ۶٢۴ عنوان طرح و پروژه سال ١۴٠٢ در سامانه جامع تدوین و اجرای برنامه و بودجه اقدام نمودند گفت: از مجموع پروژه های معرفی شده تعداد ۵١٨ عنوان طرح و پروژه مربوط به مناطق ٢٢ گانه و تعداد ١٠۶ عنوان را سازمان ها و شرکت ها به خود اختصاص دادند.

✅ طی بررسی اولیه کارشناسی از مجموع پروژه هاى معرفی شده در سامانه جامع تدوین و اجرای برنامه و بودجه تعداد ۵۶٢ عنوان طرح و پروژه با توجه به بررسی مشخصات و ابعاد پروژه، بدون نیاز به انجام مطالعات محیط زیستی مورد تأیید قرار گرفت. و تعداد ۶١ عنوان طرح و پروژه جهت انجام مطالعات محیط زیستی به کمیته فنی مطالعات محیط زیستی (غربالگری) معرفی گردید.

✅ پیرو برگزارى جلسات کمیته غربالگرى از سوى اداره ارزیابى و استاندارد این اداره کل با تصمیم اعضاء کمیته فنی غربالگری تعداد ١۴ عنوان پروژه مشمول مطالعات محیط زیستی شده است.

✅ مطالعات محیط زیستی پروژه ها باید تا قبل از اجرای پروژه انجام و گزارش آن به اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار ارسال گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا