قرعه دومین هفته «چهارشنبه های محیط زیستی» به نام منطقه ۱۸

دیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در دومین هفته «چهارشنبه های محیط زیستی» از وضعیت محیط زیست منطقه ۱۸ بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ “حلیا سادات حسینی” در نظارت ستادی محیط زیست منطقه ۱۸ با تاکید بر ضرورت بکارگیری نیروهای متخصص و رشته مرتبط در ادارات محیط زیست مناطق ۲۲ گانه گفت: برای اینکه بتوان در موضوعات محیط زیستی با نگاه تخصصی و متفاوت تری وارد عمل شد، می‌طلبد ساختار و بدنه کارشناسی ادارات محیط زیست تقویت شود.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اینکه در موضوعات آموزش و فرهنگسازی علاوه بر اجرای برنامه های توانمند سازی باید به آسیب شناسی و اثربخشی آموزش ها نیز توجه کرد اظهار داشت: خانه بازیافت منطقه کار بسیار خوبی است که ارتباط چهره به چهره شهروندان را فراهم آورده است.

حسینی در ادامه خواستار تعیین تکلیف سیستم های گرمایشی و سرمایشی هوشمند برخی ساختمان های این منطقه و آبگرمکن خورشیدی مستقر در بوستان کوثر شد و گفت: در موضوع احداث تصفیه خانه ها با توجه به ردیف اعتباری که از کد پروژه بازچرخانی به مناطق اختصاص یافته می‌طلبد منطقه ۱۸ نسبت به طراحی و مطالعات ثانویه فرآیند خط انتقال پسآب از فیروز بهرام اقدام نماید.

#محیط_زیست_شهرى
#روابط_عمومى
#اداره_کل_محیط_زیست_توسعه_پایدار

با ما همراه باشید👇
🔸وب سایت رسمى اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار
🌐Doe.tehran.ir
🔸کانال خبرى در پیام رسان بله

https://ble.ir/doetehra

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا