عاشقانه های بی نشان حذف شد

عاشقانه های بی نشان، برخی سکانس های این سریال است که به گفته نویستده سلیقه ای حذف شده است و این امر آسیب جدی به دنبال دارد.

آزیتا ایرایی یکی از نویسندگان «بی نشان» از سانسور و حذف سکانس هایی از این سریال خبر داد.

او اظهار کرد: بزرگترین لطمه سریال «بی نشان»حذف خط های عاشقانه شخصیت های متین وبهار بود که باعث شد داستان این دو ابتر مانده ودرنیاید.

نویسنده بی نشان تصریح کرد: این ها همه اعمال های سلیقه ای است، اما واقعا نمی فهمم دلیل این حذفیات چیست.

ایرایی افزود: سریال های عاشقانه ای که پخش می شوند،هیچ مشکلی ایجاد نکرده است.دختروپسر با هم سوار ماشین می‌شوند،پارک و رستوران می‌روند،با حفظ همه‌ی شئونات.

او عنوان کرد: متاسفانه این حذفیات برای سریال ما اتفاق افتاد و به خط کاراکتر متین و بهار لطمه زد و باورپذیر نشد.

ایرانی گفت: نگارش این سریال به سال ۹۸ برمی گردد که تهیه کننده پیشنهادی به من برای نگارش این سریال درباره‌ی جانبازان داد.

او خاطرنشان کرد: کار در تولید واجرا ممکن است با فیلمنامه همخوانی نداشته باشد که‌ آن هم می تواند به فراهم نبودن شرایط تولید برگردد.

نویسنده بی نشان گفت: وقتی معذوریت های اجرایی به وجود بیاید از مسئله زمان گرفته تا هر مورد دیگری این موارد پیش می آید.

ایرایی بیان کرد: فیلمنامه نویسی برای تلویزیون را دوست دارم وکارم را هم با تلویزیون تله‌فیلم «بیرون از بهشت» که در سال۸۵تولید شد، شروع کردم.

او افزود:آن چیزی که اذیت می کنداین است که به جای اینکه گشایشی اتفاق بیفتدونویسنده ها با خیال راحت تری کار کنند،آسایش خاطر گرفته می‌شود.

ایرانی گفت:چرا در سریالی ارتباط سالم دو جوان بایکدیگر که قصد ازدواج دارند،نشان داده می شوداما در یک سریال دیگر دست وبال ما بسته است.

نویسنده بی نشان اضافه کرد:اگر این را به موارد دیگر تعمیم دهیم  نه فقط عشق وعاشقی،متوجه می شویم که کار کردن باتلویزیون کار آسانی نیست.

ایرایی در پایان یادآور شد: ما دوست داریم آمار سریال ها به آنچه که قبلا بوده برگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا