شهر آفتاب غروب می کند!

شهر آفتاب ظرفیت خوبی برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف دارد اما این روزها دسنخوش سنگ‌اندازی‌ها از سوی مسئولان برگزارکننده نمایشگاه بین‌المللی تهران شده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب اعلام کرد: مسئولان برگزار کننده نمایشگاه سئول در چندین نوبت تلاش کردند از برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب جلوگیری کنند.

عباس تقدسی‌نژاد افزود: برگزارکنندگان نمایشگاه سئول در پی حذف این نمایشگاه هستند که امیدواریم با برنامه‌ریزی مسئولان شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی تصریح کرد: اگر چه توافقاتی با برخی از اصناف انجام دادیم اما مسئولان نمایشگاه سئول با تلاش‌های غیرحرفه‌ای از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی جلوگیری کرده‌اند.

تقدسی‌نژاد گفت: مسئولان بخش‌های مختلف نیز از تخریب این نمایشگاه جلوگیری کنند تا از ظرفیت این نمایشگاه به نحو مطلوب استفاده شود.

وی افزود: ۱۰۰ پروژه کوچک دریک کلان‌پروژه پیش‌بینی شده که یکی از برنامه‌های آن، ایجاد مثلثی شامل نمایشگاه شهرآفتاب، مجموعه اقتصادی ری وفرودگاه امام(ره) است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب بیان کرد: در تلاشیم این سه ضلع مثلث اقتصادی را در قسمت جنوب تهران ایجاد کنیم.

تقدسی‌نژاد خاطرنشان کرد: همچنین بندر خشک جهت انتقال باربری‌ها از شهر تهران به مجاورت شهر آفتاب راه‌اندازی می شود.

وی یادآوری کرد: در این زمینه نیز ۲۰۰ هکتار زمین در یک توافق و تفاهمنامه چندجانبه بین بخش‌های مختلف و شهرداری تهران ایجاد شده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب اظهار کرد: امیدواریم با همکاری وزارت راه، وزارت صمت و آستان حضرت امام خمینی (ره)‌، این کار تسریع پیدا کند.

وی عنوان کرد: ۳۵ طرح سرمایه‌ای نیز در همایش اخیر فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تهران تعریف شده و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند برای مشارکت در این طرح‌ها هستند.

تقدسی‌نژاد گفت: با بهره‌برداری از مجتمع تجارت جهانی در شهرآفتاب که بهمن ماه به بهره‌برداری می رسد ظرفیت بهره‌برداری سالن‌ها به ۱۱۰هزار متر خواهد رسید.

وی افزود: در نیمه ابتدایی سال جاری ۱۰نمایشگاه ودر نیمه دوم ۳۰نمایشگاه برگزار خواهد شد که بخشی از آنها در این مجموعه برگزار شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا