سازمان ملی استاندارد عضو اتحادیه نظام آزمایشگاهی (ILAC) نهاد اعتبار بخشی بین المللی آزمایشگاهی شد

مدیرکل استاندارد استان البرز از جهادی دیگر در دولت مردمی و سازمان ملی استاندارد خبر داده و اعلام کرد: این سازمان پس از سه دهه به عضویت اتحادیه نظام آزمایشگاهی (ILAC) نهاد اعتبار بخشی بین المللی آزمایشگاهی درآمد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، محمد آئینی عضو شورای معاونین سازمان استاندارد ملی ایران و مدیرکل استاندارد استان البرز ضمن تبریک فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: کلیه خبرنگاران و فعالان این حوزه، اصلی ترین وظایف روابط عمومی را توزیع عادلانه، متعهدانه و انقلابی در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سطح جامعه را پیش زمینه رشد، توسعه و تعالی ارتباطات جوامع می دانند.

دبیر شورای استاندارد استان البرز با بیان این که، مسئولیت اجتماعی ما امروزه ایجاب می کند تا خدمات شایسته نظام جمهوری اسلامی را با مسئولیت پذیری به سطح جامعه انتقال دهیم، گفت: لذا خوشحالیم از این که در گرامیداشت روز ۲۷ اردیبهشت با خبر عضویت سازمان ملی استاندارد در اتحادیه نظام آزمایشگاهی (ILAC) نهاد اعتبار بخشی بین المللی آزمایشگاهی، کام ملت را شیرین کنیم.

مدیرکل استاندارد استان البرز تاکید کرد: درایت و تدابیر جهادی رییس جمهور محترم و به پیرو ایشان هدایت های متعهدانه مدیر انقلابی جناب آقای دکتر اسلام پناه در سازمان ملی استاندارد موجب شد در یک ماهه اخیر طعم خوش پیروزی های بزرگی را در حوزه استاندارد مزه کنیم.

وی افزود: انعکاس رضایت‌مندی وخشنودی ملت از خدمتگزاران خود در سازمان استاندارد بسیار مشهود است و همین امر بزرگترین دلگرمی و پشتوانه کاری ما در گام های آتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا