در نود و سومین پویش شنبه «امید و افتخار» شهرداری تهران انجام شد؛ افتتاح پایگاه ورزش قهرمانی کشتی در محله اتابک منطقه

🔸شهردار منطقه ۱۵ گفت: مفتخریم در نود و سومین پویش «شنبه‌ امید و افتخار»، پایگاه ورزش قهرمانی کشتی را در محله اتابک با نام مهر خاوران (شهیدان خدمت) افتتاح کنیم.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در آیین افتتاح مجموعه ورزشی مهر خاوران که به صورت ویدئو کنفرانس (برخط) برگزار شد، گفت: محله اتابک، هاشم آباد، مینابی و شوش جزء محله‌های قدیمی و ورزش خیز هستند و قطعا با افتتاح این خانه کشتی شاهد ظهور قهرمانان بزرگی از دل محله‌های جنوب شرق تهران در میادین بین المللی برای ورزش کشتی ایران خواهیم بود.

🔸او افزود: افتتاح چنین مجموعه‌هایی در دل محلات می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توسعه ورزش تاثیر بسزایی داشته باشد.

🔸شیری اضافه کرد: باشگاه مهر خاوران مجموعه ورزشی مجهزی است که علاوه بر ماموریت اصلی خود که ورزش کشتی است رشته‌های دیگری نظیر ورزش های رزمی،  بدمینتون و … را به شهروندان ارائه می کند.

🔸علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در این مراسم با اشاره به افزایش کمی ورزشکاران رشته کشتی طی ۴ سال اخیر گفت: با افزایش کمی این ورزش کیفیت نیز افزایش می یابد، کشتی رقیب هیچ ورزشی نیست همه رشته‌های ورزشی به نوبه خود برای افتخار آفرینی و بالا بردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران زحمت می‌کشند. کشتی موتور محرک دیگر ورزش‌هاست و با ارتقای ورزش کشتی دیگر رشته‌های ورزشی نیز پیشرفت می‌کنند.

🔸آیین افتتاح از مجموعه ورزشی مهر خاوران (شهیدان خدمت) به صورت ویدئو کنفرانس (برخط) همزمان با دو مجموعه ورزشی در مناطق ۱۷ و ۱۸ صبح امروز ، شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نود و سومین پویش امید و افتخار  توسط شهردار منطقه و برادر شهیدان «مجید و امیر حسین خدمت» افتتاح شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا