در طرح تحول خدمت اجرا شد؛ امحای آلودگی بصری و زیباسازی منظر شهری منطقه۱۴

زیبا سازی و امحای آلودگی بصری منظر شهری منطقه۱۴ به منظور داشتن شهری آراسته و زیبایی و آرامش برای شهروندان در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ امیر شهرابی شهردار منطقه با بیان اینکه مناظر شهری بیش از هر مولفه دیگری به صورت مستقیم بر روحیه شهروندان تاثیر می گذارد و ضروری است که شهرها از نظر آلودگی های بصری ساماندهی شوند، گفت: بر این اساس جداره‌های شهری این بخش از پایتخت که دارای آلودگی بصری و نوشتاری هستند شناسایی شده و طی عملیات مستمر پاکسازی و رنگ‌آمیزی می‌شوند.

شهرابی با اشاره به اجرای طرح تحول خدمت در منطقه افزود: با توجه به ضرورت زیبا سازی نما و منظر همچنین حفظ و نگهداری جداره های سطح شهر از هرگونه آلودگی بصری به عنوان یکی از محورهای طرح تحول خدمت، از عملیات رنگ آمیزی جدارها و المان های شهری، ترافیکی و مبلمان بوستان ها گرفته تا مرمت و بازسازی نقاشی های دیواری و پل های عابر پیاده در محورهای منتخب به صورت مستمر اجرا می شود.

شهرابی همچنین به پاکسازی اقلام تبلیغاتی پس از برگزاری انتخابات به عنوان فعالیت حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه اشاره کرد و یاداور شد:به منظور ایجاد زیبایی بصر ی و منظر مناسب، عملیات حذف زوائد بصری، رفع آلودگی‌ها و زیباسازی جداره ها و مناظر عمومی در نواحی ششگانه و محلات منطقه در دستور کار حوزه شهری قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا