دبیرکل و عضو هیئت مدیره انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران: تهیه سند جامع بالادستی، رسالت انجمن ها است

یکی از مهمترین وظایف انجمن ها ارائه راه حل در قالب تهیه و تدوین سند جامع به مراجع بالا دستی است. این رسالت و مسئولیت باید با اتکا و پشتیبانی تمامی انجمن ها صورت پذیرد.

فاطمه هادلوند، دبیرکل و عضو هیئت مدیره انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران، در شب یلدای مدیران مالی گفت: کشور در شرایط تحریم های سخت است اما این تحریم موجب شده است که تکاپوی بیشتری برای خروج از بحران ها داشته باشیم. امروزه خرد جمعی و شبکه سازی مدیران می تواند سختی های تحریم را تسهیل کند.
هادلوند بیان داشت: انجمن ها رسالت های متعددی دارند یکی از رسالت ها، برگزاری دوره های آموزشی است که توانسته ایم در سال های اخیر با توجه به تغییرات متعدد قوانین و مقررات مالی و مالیاتی در این حوزه با اهتمام انجمن های مالی کشور کارنامه خوبی را به ثبت داشته باشیم. همواره آموزش در رسالت های ما استوار است.
وی در ادامه گفت: انچه رسالت انجمن ها، به ویژه انجمن مدیران مالی حرفه ای کشور را بیشتر می کند و از مهمترین وظایف انجمن ها است ارائه راه حل در قالب تهیه و تدوین سند جامع به مراجع بالادستی است. این رسالت و مسئولیت باید با اتکا و پشتیبانی تمامی انجمن ها صورت پذیرد.
گفتنی است جشن بزرگ یلدای حسابداران ایران با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مدیران مالی و برگزاری دوره آموزشی «اتیکت مدیران مالی » با سخنرانی دکتر طاهری با اهتمام انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران و پشتیبانی موسسه علم ساز چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا