حمایت از پروژه هاى شاخص محیط زیستى منطقه پنج

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در چهارمین هفته «چهارشنبه های محیط زیستی» از وضعیت محیط زیست منطقه ۵ بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ “حلیا سادات حسینی” در نظارت ستادی وضعیت محیط زیست منطقه ۵ اعلام کرد: با هدف کمک به عدم تغییر بافت طبیعی و امکان بهره مندی عموم از فضاهاى طبیعى، با  توجه به ظرفیت موجود در منطقه، اداره کل محیط زیست آمادگی پشتیبانی و حمایت مالی از پروژه هاى شاخص محیط زیستى منطقه ۵ را دارد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهردارى تهران همچنین توجه جدی به نظارت بر چک لیست‌های پیمانکاران در حوزه معاونت شهری تهران داشت و افزود: این نظارت‌های جدی نقطه کمک به رفع مشکلات محیط زیستی در هر منطقه است، که می‌تواند به آسیب شناسی و رفع معضلات محیط زیست کمک بزرگی کند.

این مقام مسئول در ادامه توضیح داد: فرایند آموزشی در حوزه توانمند سازی محیط زیست نیاز به آسیب شناسی دارد و با آماده سازی بستر و زیر ساخت مناسب و آموزش‌های اثر بخش می‌توان گام مهمی را جهت کاهش زباله خشک خصوصا در این، ایام برداشت.

حسینی در پایان افزود: کلیه ساختمانهای سطح منطقه در سه بازه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت  با محوریت کم هزینه و پرهزینه ممیزی انرژی شده اند و نقشه راه انرژی برای بهینه سازی مصرف کاملا مشخص است، که این موضوع میتواند شرایط محیط زیستی منطقه را بهبود بخشد.

در این بازدید از تصفیه خانه دانشگاه آزاد، انبار نفت شرکت نفت ،پساب تصفیه خانه،مسیر رود دره فرحزاد بازدید به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا