حرکت‌های ارزنده‌ای در کل کشور رقم می‌خورد؛ بودجه مناطق نسبت به سال ۱۴۰۰ بیش از ۵ برابر شده است

🔶 معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در یکصد و نوزدهمین پویش امید و افتخار، گفت: منطقه ۱۵، یکی از مناطقی است که در ارزیابی شهرداری تهران در بالای جدول قرار داد و جزو مناطقی است که خدمت روزافزونی را نسبت به سنوات گذشته از خود نشان داده است.

🔸 وی افزود: بودجه مناطق از ابتدای این دوره از مدیریت شهری نسبت به سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۵ برابر شده است. امسال به همت شورای شهر  بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سطح مناطق اجرا می‌کنیم. اگر قرار بود نسبت به تورم هم جلو بریم باید ۲ برابر می‌کردیم و این نشان می‌دهد که مدیریت شهری همت و عزمش را جزم کرده است برای خدمت بیشتر به مردم شهر تهران.

🔸شعبانی در ادامه اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰، ۴۸۰ هزار تن آسفالت در سطح مناطق ۲۲ گانه اجرا شد. در حالی که در سال گذشته تنها در منطقه ۱۵، ۱۰۱ هزارتن آسفالت کار شده است.

🔸شعبانی همچنین گفت: امروز ۱۵۰ پروژه را به بهره‌برداری رساندیم اما در مناطق ۲۲ گانه هزار و ۲۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰.۵ همت به بهره‌برداری رسیده است.

🔸وی در خصوص پروژه‌های طرح من شهردارم هم گفت: سال گذشته  مردم بالغ بر هزار و ۸۸ پروژه را رای دادند که اجرا شوند. از هزار و ۸۸ پروژه تنها ۹ پروژه را به علت مشکل تملک نتوانستیم انجام دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا