بازی‌های جام‌جهانی قطر در سینماهای ایران

بازی‌های جام‌جهانی قطر پس از بررسی و تصمیم ‌گیری ‌های مسئولان مجوز نمایش در سالن ‌های سینمایی ایران را گرفت.

رییس انجمن سینماداران از قطعی شدن اکران مسابقات فوتبال جام جهانی قطر در سینماهای سراسر کشور پس از بررسی ها خبر داد.

محمد قاصد اشرفی گفت: موافقت‌ های لازم برای ایجاد شرایط نمایش مسابقات فوتبال در سینماها انجام شده است تا سالن‌های سینمایی مسابقات را نمایش دهند.

رییس انجمن سینماداران تاکید کرد: رئیس سازمان سینمایی نیز پی گیر نمایش مسابقات فوتبال جام ‌جهانی در سینماها بود وبه این امر تاکید داشته است.

وی توضیح داد: با توجه به جلساتی که تا امروز برگزار کردیم، قرار است تا سینماهای سراسر کشور امکان نمایش مسابقات فوتبال را داشته باشند.

اشرفی بیان کرد: اقدامات لازم از سوی سازمان سینمایی برای همکاری با نیروی انتظامی هنگام پخش مسابقات فوتبال در سینماهای کشور صورت گرفته است.

رییس انجمن سینماداران اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم شرایطی را فراهم بیاوریم که این مسابقات با کیفیت مناسب در سالن‌ های سینمایی نمایش داده شود.

وی خاطر نشان کرد: تمام مسابقات فوتبال ایران در گروه خود در سینماهای کشور نمایش داده می ‌شود.

اشرفی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا نمایش دیگر مسابقات پرطرفدار جام ‌جهانی قطر را نیز در سالن‌ های سینمایی پخش کنیم.

وی افزود: چگونگی همکاری میان سینماداران و صاحبان فیلم‌های در حال اکران، به شواری صنفی نمایش پیشنهاداتی شده است وباید دید چه تصمیمی گرفته می‌شود.

رییس انجمن سینماداران تاکید کرد: مردم علاقه‌مند به تماشای فوتبال در سینماها هستند وبی‌شک استقبال خوبی از نمایش مسابقات فوتبال جام‌جهانی در سینماها صورت می‌گیرد

اشرفی اذعان کرد: این امر می ‌تواند به نفع سینمای ایران باشد اما نباید فراموش کرد که این استقبال یک مسکن موقت برای سینما است.

بازی‌های جام‌جهانی قطر پس از بررسی و تصمیم ‌گیری ‌های مسئولان مجوز نمایش در سالن ‌های سینمایی ایران را گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا