اکران خصوصی فیلم سینمایی تو بمان برگزار شد

علیرضا نیاکان _فیلم سینمایی تو بمان پس از پشت سر گذاشتن مراحل پایانی تدوین و اخذ پروانه، اکران خصوصی شد.

این اکران نمایش باحضور سعید بادامه_ مدیر روابط عمومی بانک ملت، دکتر نجفی_ مدیر پژوهش و ارتباط دفتر رسانه ملی، فرهاد مرادی_ معاونت مالی صدا و سیما، حامد گودرزی_ مدیر عامل مجتمع سیمرغ، دکتر سید مجید حلاج_ ریس مرکز ایرانیان خارج کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جعفر گودرزی_ ریاست انجمن منتقدان خانه سینما و جمع کثیری از هنرمندان و اصحاب رسانه و… در مجتمع سینمایی مگامال اکران برگزار شد.

فیلمنامه این فیلم که به نویسندگی مجید وحیدیان و فرزانه طهرانی به نگارش درآمده به زندگی  زوج جوانی در شمال کشور میپردازد که دچار حادثه می شوند و حاصل این اتفاق شوم به مفقودی یکی از آنها می انجامد، سالها می گذرد تا….
بهزاد رحیم خانی، مهدی امینی خواه، شیما محمدی، عباس نایی، حمید رضا حاجیلو، پریسا هاشمی و ملیکا کارجو سادات امیرسام عباسی، زهرا بهادری فر و رمضان کارجو سادات بازیگرانی هستند که در این فیلم هنرنمایی می کنند.

از دیگر عواملی که در تهیه و تولید این فیلم همکاری داشته اند عبارتند از تهیه‌کنندگان: رمضان کارجوسادات_ رضاجلالی
کارگردان: مجید وحیدیان
مدیر تصویر برداری: کیانوش ادیب زاده
صدابردار: محمد رضا شیبانی
دستیار کارگردان و برنامه ریز: فرزانه طهرانی
منشی صحنه: ندا طهرانی
طراح گریم: علیرضا قدیری
طراح صحنه و لباس: زهرا بهادری
ارتباطات با رسانه: علیرضانیاکان و سیده سعیده (سپیده ) سادات موسوی سالار
تدوین و صداگذاری: محمد وحیدیان

شایان ذکراست؛ کارگردانی فیلم های سینمایی واگن شماره۲ (برگزیده دومین جشنواره جام جم)، باغ ناصری (سورچی گلستان) محصول سیما فیلم، (عشق ساندویچی) پخش از ویدئو رسانه و شبکه های سیما، (دوقلوها) پخش ویدئو رسانه،(طعمه شیطان) پخش ویدئو رسانه و شبکه های سیما، (گلی جان) محصول مرکز گلستان و پخش در دیگر شبکه های سیما، (گالری مروارید) تولید مرکز کیش و پخش از شبکه های سیما و فیلم سینمایی (طنز زندگی لطیف) که به تازگی فیلمبرداری آن به اتمام رسیده است از جمله سوابق مجید وحیدیان در عرصه سینما و تلویزیون است.

“توبمان” قرار است از شبکه های سراسری سیما و دیگر شبکه های استانی و همچنین در پلتفرم های مجاز از جمله شاهین فیلم و یوتیوب برای مخاطبان و علاقه مندان به معرض نمایش گذاشته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا