افزایش حقوق کارمندان دولت در مسیر فرآیندهای قانونی

افزایش حقوق کارمندان دولت با توجه به پیشنهاد سازمان امور اداری و استخدامی کشور طی ماه آتی در فرآیندهای قانونی قرار می‌گیرد.

سخنگوی دولت اعلام کرد: این پیشنهاد به منظور افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان صندوق‌های لشکری و کشوری ارائه شده بود.

بهادری جهرمی با اشاره به هفته دولت، گفت: وزرا با سفر به استان‌ها، طرح‌های هر استان را افتتاح می‌کنند و پاسخگوی مطالبات مردم هستند.

وی افزود: در هفته دولت هزار و ۷۰۰ طرح به ارزش ۹۰ هزار میلیارد تومان و هزار و ۶۰۰ میلیون یورو بهره برداری می‌شود.

سخنگوی دولت اظهار کرد: این طرح ها از سوی بخش‌های دولتی و خصوصی سرمایه‌گذاری شده و موجب اشتغال بیش از ۴۳ هزار نفر خواهد شد.

بهادری جهرمی یادآور شد: خدمات ویژه‌ای از سوی دولت به مردم در هفته دولت پیش‌بینی شده که پس از تصویب به اطلاع عموم خواهد رسید.

اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان پیش از یک‌سالگی دولت سیزدهم

وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت قانون رتبه‌بندی معلمان عنوان کرد: معلمان در حال بارگذاری مدارک طبق زمان‌بندی وزارت آموزش و پرورش هستند.

سخنگوی دولت گفت: گس از حدود ۱۰ سال بلاتکلیفی رتبه‌بندی معلمان، در دولت سیزدهم این وعده رییس جمهوری جامه عمل پوشید و اجرایی شد.

بهادری جهرمی افزود: آیین‌نامه در چارچوب قانون تدوین می‌شود و امکان خروج از آن را ندارد. اصلاحات و ایرادات آیین‌نامه هم برطرف شده است.

وی اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه مبلغی به عنوان علی الحساب داده که در پایین‌ترین سطح رتبه‌بندی تا اجرای مبالغ قطعی پرداخت شود.

آخرین وضعیت افزایش حقوق و مستمری بازنشستگان

سخنگوی دولت گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور پیشنهادی به منظور افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان صندوق‌های لشکری و کشوری ارائه داده بود.

بهادری جهرمی افزود: این بسته پیشنهادی مشترک سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی برای افزایش حقوق کارمندان دولت نهایی شده است.

وی عنوان کرد: پیش بینی می‌کنم این پیشنهاد پس از مراحل نهایی، طی ماه‌ آتی نهایی و در فرآیندهای قانونی قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا