اسناد ملی آمایش سرزمین از اولویت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز جهت تدوین برنامه هفتم توسعه 

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز با محوریت ارائه پیشنهادات برنامه هفتم توسعه در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.

به گزارش مسیحا اقتداریان خبرنگار خبر مهم، عبدالرضا کریم پور ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز اظهار کرد: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری برنامه هفتم توسعه در سه محور پرهیز از کلی گویی،تبیین دقیق نقشه راه و مسئله محور شدن، تدوین خواهد شد .

کریم پور افزود: سازمان مدیریت استان در دو کمیته تخصصی اقتصاد دیجیتال و محرومیت زدایی در کشور مسئولیت مستقیم جمع بندی نقطه نظرات و پیشنهادات را برای ارائه به سازمان مرکزی بر عهده دارد. یه همین دلیل اهمیت جایگاه برنامه هفتم مبتی بر اولویت ها و پیشران های توسعه می باشد.

وی با اشاره به این که، تدوین اسناد آمایش سرزمین از اهم اولویت های سازمان در برنامه هفتم توسعه می باشد، تصریح کرد:برنامه ریزی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب،سندچشم انداز بیست ساله و اسناد ملی آمایش سرزمین از اولویت های سازمان جهت تدوین برنامه هفتم توسعه است که در این زمینه مکاتبات و جلسات متعددی با مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده است.

شایان ذکر است: مدیران دستگاه های اجرایی استان ، نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های خود را نسبت به سازمان مدیریت استان ارائه کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا