روزی برای قهرمانان تربیت: تبریک روز معلم!

عشق به تعلیم یکی از لذت بخش ترین بخش‌های نهاد آدمی است که شوق فرادادن و رشد بخشیدن به دیگران را در جان شعله ور می کند.

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان تهران روح الله جبراییلی در پیامی فرا رسیدن روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را به تمامی اساتید و معلمان تبریک گفت.

((مَنْ عَلَّمَنی حَرْفاً فَقَدْ صَیَّرَنی عَبْداً” ))

با افتخار و احترام بی‌پایان؛

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار استاد مرتضی مطهری، روز معلم را به تمامی معلمان و اساتید سراسر کشور تبریک عرض می نمایم. چرا که معلمان، انسانهایی بزرگ و سازندگان امروز و فردای کشور و سرمایه‌های اصلی یک ملت در مسیر بالندگی، پیشرفت و راهیابی به فکرهای بلند عزت و اقتدار علمی محسوب می‌شوند.

عشق به تعلیم یکی از لذت بخش ترین بخش های نهاد آدمی است که شوق فرادادن و رشد بخشیدن به دیگران را در جان شعله ور می کند.

جهاد علمی جوانان امروز که موجبات بیمناک شدن دشمن بدخواه و کینه ورز ایران اسلامی را فراهم ساخته را مرهون مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر قشر شریف معلمان جامعه توصیف و تصریح کرده است.

معلمان عزیز، شما با صبر، عشق و همت خود به عنوان راهنمایان شاگردان به سوی رشد و پیشرفت هدایت می‌کنید. به موجب این ارتباط گرم و مفید، شناورک معرفت و علم در اقیانوس تعلم و ترقی انسانیت به آفاق پرامیدتر سوار می‌شود. با تمام افتخار و احترامی که به شما تعلق دارد، روز معلمتان را دوباره تبریک می‌گویم و از شما برای همیشه سپاس‌گزارم به عنوان نگهبانان ارزش‌های آموزشی و تربیتی در جامعه.

روز معلم را به تمامی مربیان، راهنمایان و پرورش‌دهندگان عزیز تبریک می‌گویم. شما به عنوان روح و جان تربیت و پرورش نخبگان و نسل‌های آینده، نور و منبع انگیزه‌ای برای جامعه هستید. امیدوارم عطای الهی برایتان روز به روز بیشتر و بیشتر گردد و جوایزی بی‌نهایت از پرورش دانش و فرهنگ دریافت نمایید. با ارزوی موفقیت و شادکامی برای همه معلمان دلسوز و عزیز.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا