مدیر سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری فردیس خبر داد: ارتقا سیما، منظر و فضای سبز شهری با بهسازی و بازسازی بوستان های قدیمی

مدیر سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری فردیس گفت: بازسازی بوستان قدیمی صلاه فردیس به مساحت ۳ هزار و ۹۰۰متر مربع با هدف فراهم کردن محیطی با طراوت برای شهروندان به ویژه نمازگزاران آغاز شد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، حسین باباخانی با اشاره به رسیدگی و بهسازی بوستان های قدیمی سطح شهر، اظهار کرد: عملیات عمرانی بازسازی بوستان صلاه جنب مصلی فردیس در مساحت ۳ هزار و ۹۰۰ متر مربع آغاز و در حال انجام است.

وی افزود: تعویض کفپوش و جداول فرسوده، بازسازی سرویس بهداشتی و رسیدگی به فضای سبز از جمله اقداماتی است که در دستور کار اجرای این پروژه قرار دارد.

مدیر سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری فردیس اضافه کرد: از دیگر فعالیت های انجام شده در جهت تحول چهره ی شهر می توان بازسازی بوستان رهگذر به مساحت ۳ هزار و ۷۷۶ متر مربع واقع در بلوار شهید اسمی و بوستان امام رضا علیه السلام را برشمرد.

باباخانی یادآور شد: توجه به نوسازی پارک های قدیمی و فرسوده محله ای و بازسازی آن ها موجب ارتقا سیما، منظر و فضای سبز شهری و بهبود کیفیت زندگی شهروندان می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا