شورای شهر کرج نماد تحقق حقوق شهروندی

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج شورای شهر را نماد تحقق حقوق شهروندی عنوان کرد وگفت: در سال پایانی دوره ششم سنجش عملکرد شورای اسلامی شهر بر عهده مردم است.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم؛ علی قاسم پور در شصت و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان کرج فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را تبریک گفت و از خداوند متعال، تقویت هرچه بیشتر وحدت و همدلی جامعه اسلامی را خواستار شد و اظهارداشت: شوراها با تکیه بر مردم سالاری دینی شکل گرفته تا ضمن یادآوری اهمیت مشورت در جامعه، گروهی از افراد متخصص و آگاه به مسایل روز، با همفکری های خود مسوولان را در اجرای وظایفشان یاری رسانند.

قاسم پور به نقش مهم شوراها در قانون اساسی برای رفع دغدغه های مردم اشاره و گفت: کسانی که وارد جامعه شوراها شدند خودشان را آماده کردند برای اینکه به مردم خدمت و در جهت رفاه اجتماعی، بررسی مشکلات و مطالبات و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج با اشاره به سال پایانی دوره ششم شورای شهر تصریح کرد: سال پایانی شورای شهر سال برداشت مضاعف و به ثمر نشستن مطالبات مردمی از جامعه شورایی است ،پایان هر دوره مردم منتظر تلاش ها هستند امیدواریم این دوره نتیجه پر باری برای مردم داشته باشد، سنجش کنند و نمره قبولی دهند.

وی از شورای شهرستان کرج به عنوان شورای فرادستی در همدلی و کنار هم بودن عنوان و خاطرنشان کرد: برادری و برابری اعضا شوراها برابر قانون در پیشگاه مردم کاملا واضح است ،مجموعه شورایی موفق است که مجموعه عملکردهایش کل مجموعه باشد انشقاق و از هم گسیختگی نتیجه جز اضمهلال فعالیت ها ندارد.

قاسم پور خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهرستان کرج عملکردها را بلد کنند و خود در ورطه تبلیغات انتخاباتی درگیر نکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا