مصوبات شورای اسلامی شهر فردیس؛ مراسم گرامیداشت شهدای ورزشکار برگزار می شود

دویست و هشتادمین جلسه رسمی(فوق العاده) شورای اسلامی شهر فردیس عصر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ با حضور کلیه ی اعضا، قائم مقام شهردار و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، ناصر نورپور سخنگو و رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا از برگزاری دویست و هشتادمین جلسه رسمی(فوق العاده) شورای اسلامی شهر فردیس که پس از اعلام رسمیت توسط سید حمید یعقوبی ریاست شورا و قرائت لوایح از سوی ملیحه اکبری دبیر شورا، اعضا به بحث و تبادل نظر پرداختند، خبر داد.

ناصر نورپور بیان کرد: در این جلسه اعضای شورا در خصوص بندهای دستوری بررسی شده در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و کمیسیون عمران، شهرسازی و حقوقی، املاک شورای اسلامی شهر فردیس، گفت و گو کردند.

هادی روستایی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر فردیس، عنوان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای ورزشکار، برگزاری مسابقات کراس فیت و همایش پیاده روی خانوادگی جمعاً به مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان در این کمیسیون، مطرح شد که با این لوایح شهرداری با اکثریت آرا در صحن علنی شورا، موافقت کرد.

روستایی ضمن قدردانی از زحمات رئیس و مجموعه ی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس و عوامل شهرداری برای برگزاری مراسم تجلیل از برندگان دور اول مسابقات ورزشی محلات و ادارات افزود: از موضوعات دیگر مطرح شده در کمیسیون مذبور، برگزاری المپیاد ورزشی است که مبلغ ۱ میلیارد تومان برای اجرای دوره ی دوم آن برآورد شده است.

سلیمانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس در خصوص مسابقات محلات و ادارات که در سال گذشته در ۱۲ رشته ورزشی، برگزار شد، اظهار کرد: استقبال شهروندان و کارکنان، خیلی خوب بود و حدوداً ۶۰۰ نفر در این مسابقات، شرکت کردند که ۲۰۰ نفر از برترین شرکت کنندگان در هفته گذشته، تجلیل شدند.

وی با بیان اینکه مسابقات بعد از ماه محرم و صفر در سال جاری، برگزار می شود درباره شرایط آن توضیح داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه، مسابقات به صورت تیمی و انفرادی برگزار می شود بنابراین زمان‌بر است و حدود ۳ ماه به طول می انجامد و در طی این مدت، هزینه های مختلفی از جمله داوری، پزشک، غذا و جوایز اهدایی به ورزشکاران وجود دارد و در نهایت بتوانیم با اجرای مراسم، از ورزشکاران نمونه در مسابقات دوره ی جدید نیز تجلیل و تقدیر کنیم.

سلیمانی به دغدغه ی رئیس و اعضای شورا نسبت به اهدا جوایز به صورت برابر بین تیم ها و رشته های انفرادی ورزشی، اشاره کرد و ادامه داد: بر همین اساس چنانچه اعضای شورا موافقت کنند، تفاوتی نباشد و اگر پرداخت مبالغ به صورت کارت هدیه باشد، شرایط استفاده بهتری برای آن ها فراهم می شود که با این لایحه ی ارائه شده به مبلغ مذکور به اتفاق آرا موافقت شد.

در این جلسه همچنین مصطفی رشیدی رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و حقوقی، املاک در خصوص یکصد و یازدهمین صورتجلسه این کمیسیون توضیح داد و موضوع بررسی شده را مطرح کرد و گفت: از بندهای دستوری بررسی شده، احداث ساختمان قرارگاه در اهری برای مردم شهرستان فردیس که مشکین دشت، فردیس و فرخ آباد را شامل می شود است که در این راستا از دیدگاه ناصرخاکی دادستان شهرستان فردیس بهره‌مند شدیم که در این جلسه شورا بعد از بحث و تبادل نظر اعضا، به اتفاق آرا با آن موافقت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا