رئیس شورای اسلامی شهر کرج؛ مردم در تعیین سرنوشت خود همواره حضور موثر دارند / ترسم آینده‌ بهتر نیازمند مشارکت پرشور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مردم همواره با حضور در پای صندوق‌های رای در سرنوشت کشور نقش اثرگذار داشته‌اند.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، مسعود محمدی در یکصدو شصت و نهمین جلسه رسمی شورای شهر فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: امیدوارم همه در زیر سایه ائمه اطهار به ویژه مولی الموحدین، امیرالمومنین، امام علی (ع) موفق و موید باشند.

وی ادامه داد: از شهرداری کرج، سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی و سازمان سیما منظر ویژه انتظار می‌رود برنامه‌های مختلف عید غدیر را با همیاری و مشارکت مردم برگزار کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، یاد و خاطره شهید رئیسی و شهدای خدمت را گرامی داشت و اذعان کرد: انتظار داریم شهرداری کرج در مسیر امیدآفرینی و افزایش مشارکت شهروندان نهایت همکاری را با نهادهای مرتبط داشته باشد.

محمدی تصریح کرد: به نمایندگی از اعضای محترم شورای شهر کرج از مردم شریف کرج نیز تقاضا می‌کنم یکبار دیگر با حضور در پای صندوقهای رای، در جهت اعتلای بیشتر ایران اسلامی نفش‌آفرینی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران با وفایشان را گرامی‌داشت و این هفته را به همه فعالان عرصه برقراری عدالت به ویژه رئیس کل محترم دادگستری استان البرز و معاونین ارجمند، دادستان محترم کرج، رئیس کل محترم محاکم عمومی و انقلاب کرج، رئیس محترم شورای حل اختلاف استان البرز تبریک عرض کرد و گفت: از پشتیبانی نهاد قضا در اجرای پروژه‌های شهری همچون آزادسازی حریم رودخانه کرج در اجرای پروژه پارک رود، تعیین تکلیف و تملک املاک واقع در طرح تعریض معابر شهری و همکاری در تغییر کاربری ندامتگاه رجایی شهر و ایجاد ظرفیت جدید در تعریف کاربری‌های مورد نیاز قدردانی می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا