مدیر روابط عمومی شهرداری مشکین دشت: نگاه تشریفاتی و ویترینی به روابط عمومی در حال پایان است

مدیر روابط عمومی شهرداری مشکین دشت گفت:با تعریف پست های کارشناسی در چارت اداری نهادها و شهرداریها، شاهد جهش خوبی در عرصه اطلاع رسانی، پاسخگویی و شفافیت خواهیم بود.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم؛ کردلو با اعلام این خبر گفت: تصویب شناسنامه شغلی مشاغل روابط عمومی در نخستین جلسه شورای توسعه مدیریت و منابع انسانی در سال جدید، ضمن ارتقاء و تثبیت جایگاه و شأن و منزلت اداری این واحد، نویدبخش ایجاد انگیزه در نیروهای متخصص برای ملحق شدن و خدمت در پست های کارشناسی روابط عمومی است که بخشی از مشکلات این عرصه بالاخص فقر منابع انسانی را پایان می بخشد.

وی همچنین اذعان کرد: با تعریف پست های کارشناسی در چارت اداری نهادها و شهرداریها، شاهد جهش خوبی در عرصه اطلاع رسانی، پاسخگویی و شفافیت خواهیم بود.

کردلو با بیان این که، نگاه تشریفاتی و ویترینی به روابط عمومی در حال پایان است ، تصریح کرد: چنانچه مسئولان خواستار تحقق اهداف و چشم اندازهای ارتباطات هستند باید در جهت تکریم و ارتقای هنر هشتم و توجه به نیازهای مغفول مانده این بخش حرکت کنند.

این مقام مسوول یادآور شد: جهاد تبیین و ایستادگی در برابر موج سنگین دروغ پردازی های معاندین و دشمنان کشور نیاز امروز کشور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا