پروژه بیمارستان یکصد تختخوابی کمالشهر جان گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: رییس جمهور فقید بخشی از زمان سفر خود را به بررسی نیازهای ساکنان کمالشهر اختصاص داد و در این سفر تکمیل شدن این بیمارستان با ۱۰۰ تخت مصوب شد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، دکتر شهرام صیادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: عملیات ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی شهید عجمیان کمالشهر واقع در جنوب غربی کرج از سال ۱۳۹۶ کرج آغاز شد اما تا سال ۱۴۰۰ تنها ۵ درصد پیشرفت فیزیکی خود را پشت سرگذاشت و این پروژه به صورت نیمه کاره به دولت سیزدهم رسید که شهید جمهور در سفر فروردین ماه سال ۱۴۰۱ خود به استان البرز از محله ها و پروژه هایی بازدید کرد که در ادوار گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته بود، رییس جمهور فقید بخشی از زمان سفر خود را به بررسی نیازهای ساکنان کمالشهر اختصاص داد و در این سفر تکمیل شدن این بیمارستان با ۱۰۰ تخت مصوب شد.

وی ادامه داد: دانشگاه تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا این پروژه که اکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد به مرحله راه اندازی و افتتاح برساند و آخرین وضعیت روند این بیمارستان طی نشست های تخصصی با دستگاه های ذی صلاح به صورت هفتگی رصد و ارزیابی می شود.

دکتر صیادی افزود: زیربنای ساختمان اصلی حدود ۱۱ هزار مترمربع و زیربنای ساختمان کلینیک و ساختمان‌های جنبی هم حدود ۲۱۶۰ مترمربع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا