معاون حقوقی رئیس جمهور: موضوعات و مسائل دانش بنیان ها در البرز با اهتمام ویژه، رسیدگی می شود

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما با اعتماد به نفس ملی و اتکا به توان داخلی و دانش جوانان ایرانی از زیر آوار تحریم ها خارج شده ایم.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، محمد دهقان در نشست با جمعی از فعالان دانش بنیان استان که روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات پارک علم و فناوری البرز برگزار شد، افزود: این روابط و نشست ها، بسترساز جهش تولید با مشارکت مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: دانش بنیان ها ظرفیت بزرگی در تولید دارند که باید با رفع موانع و حمایت آنها، تسهیلات لازم را جهت شکوفایی و توسعه فراهم کنیم.

دهقان گفت: در این نشست از بطن موضوعات و دغدغه‌های فعالان حوزه دانش بنیان آگاه شده و به طور قطع در تصمیم سازی ها مورد بهره برداری قرار می دهیم.

وی افزود: فعالیت شرکت های دانش بنیان غرور آفرین است چراکه برخلاف فشارها و تحریم های ظالمانه دشمنان چنین توفیقاتی را کسب کرده ایم.

معاون رئیس جمهور گفت: ما با اعتماد به نفس ملی و اتکا به توان داخلی و دانش جوانان ایرانی از زیر آوار تحریم ها خارج شده ایم.
وی افزود: رابطه تنگاتنگی باید با واحدهای دانش بنیان برقرار کنیم تا مسیر پیشرفت و توسعه را هموار کنیم.

دهقان گفت: امروز سربازی کردن و خدمت به دانش بنیان ها، خدمت به کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: در خصوص مواردی که مطرح شد با اهتمام و جدیت پیگیری می کنیم و مسائل مربوط به حوزه حقوقی را رسیدگی کرده و سایر موانع را به مسئولان مربوطه ارجاع می دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا