۷ محور طرح «الگوی خدمت» در منطقه ۱۵ تحول خواهد یافت؛ اجرای ۲۲۸ فعالیت خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی و اجتماعی در محور های منتخب

🔶 ۲۲۸ فعالیت با موضوع خدمات شهری، فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک و اجتماعی و فرهنگی در ۸ محور منتخب طرح «الگوی خدمت» در محلات شهرداری منطقه ۱۵ انجام می شود.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی پورقاسم معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه با اشاره به اینکه هدف اصلی طرح الگوی خدمت یک خدمت ملموس و قابل درک برای شهروندان است که همگی در راستای جلوگیری از فرسوده شدن شهر و ارتقاء سطح خدمات دهی به شهروندان در حال انجام است گفت: به همین سبب طرح “الگوی خدمت ” با رویکرد ایجاد محورهای شهری نمونه، تمامی موضوعات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری را در برمی‌گیرد.

🔸 به گفته وی؛ پیش از اجرای طرح  تمام ابعاد و ایرادات  محورهای منتخب از لحاظ کارکردی و زیبایی بصری شناسایی و اصلاح موارد در دستور کار قرار گرفت.

🔸 پورقاسم اضافه کرد: این طرح در ۷ محور منتخب در نواحی هفتگانه شامل خیابان ۱۷ شهریور، شهید ذوالفقاری، شهید رضایی، ابوذر، شهید ابراهیمی، بیست متری افسریه و ابومسلم خراسانی  در حال اجراست.

🔸 معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه به توضیح مجموعه اقدامات در این محور ها پرداخت و افزود: ۸۷ فعالیت خدمات شهری، ۱۰۵ فعالیت حمل و نقل و ترافیک، ۲۴ فعالیت فنی و عمران و نیز ۱۲ مورد فعالیت اجتماعی و فرهنگی در این محور ها طبق برنامه پیش بینی شده انجام خواهد شد.

🔸 پورقاسم در ادامه با اشاره به بازدید های مستمر از فرایند اجرای محورهای الگوی خدمت‌ بر لزوم تحول محسوس سیمای بصری محورهای  پرتردد شناسایی شده تاکید کرد.

🔸 طرح “الگوی خدمت ” از سوی مدیریت ارشد شهرداری تهران با رویکرد ایجاد تحول در محورهای الگوی خدمت‌ معرفی شد که  از روز نخست ابلاغ به منطقه، فرایند رصد، ارزیابی برآورد و برنامه ریزی های لازم به منظور کارکرد محور های مورد اقدام، برای شهروندان منطقه انجام و معاونت های اجرایی رفع موارد شناسایی شده معابر را در دستور کار قرار دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا