یادگار ماندگار امام

حسین فسائی_ فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور در سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره) پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

امام خمینی، فرمانده بی‌بدیل و معلم الهی انقلاب اسلامی، با شجاعت، عزم و ایمان برای حق و عدالت، راه انقلاب اسلامی را پر کرد و آینده‌ای روشن برای مردم ایران به ثمر نشاند.

همانگونه که مقام معظم رهبری در توصیف آن روح ملکوتی فرمودند: “این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، الحق شخصیت آن عزیز یگانه، شخصیتی دست نیافتنی و جایگاه والای انسانی او جایگاهی دور از تصور و اساطیرگونه بود. او آن نخستین بود که دومین نداشت.” امام خمینی، شخصیتی بزرگ و الگویی بی‌بدیل برای مسلمانان و برای تمامی انسان‌های آزاد و شریف است.

امروز، اندیشه‌های امام خمینی همچنان برای ما راهنما و الگویی برای رفتن به سوی عدالت و استقامت است. از آنجا که امام خمینی با شجاعت و ایمان، به رهبری انقلاب اسلامی ایران ایستاد و برای تحقق اهداف عالیه اسلامی خود تلاش کرد، اندیشه‌های ایشان همواره برای ما یادآوری است که باید با قدرت و اراده‌ی ثابت به دفاع از اصول انقلاب و منافع ملت ایران ادامه دهیم.

افکار و آرمان‌های امام خمینی باید هدایتگر ما باشد و ما باید با پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و مبارزه برای عدالت، آرمان‌های ایشان را به آینده‌ای شکوفا برای مردم ایران تبدیل کنیم.

امروز، در این روز تاریخی، با تجدید میثاق با اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره)، عهد وفاداری می‌کنیم. در روزی که حماسه‌های ۱۵ خرداد نماد اعتقاد و اصرار مردم ایران به دفاع از اصول انقلاب است. ما باید در راه انقلاب اسلامی محکم قدم برداریم و راه ایشان را ادامه دهیم.

سالروز رحلت جانسوز معلم الهی انقلاب اسلامی و قیام خونین پانزدهم خرداد را به همه تسلیت عرض می‌کنم.

حسین فسائی_ فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا