کیفیت معابر جنوب شرق تهران طی سه سال گذشته متحول شد؛ از پخش بیش از ۱۸۰هزار تن آسفالت تا اجرای ۵۶ هزار متر مربع پیاده روسازی

🔶 شهردار منطقه ۱۵ از بهبود وضعیت معابر و کوچه‌های محلات ۱۹‌گانه جنوب شرق پایتخت، با بهسازی و نوسازی آسفالت، پیاده راه و جداول معابر طی سه سال گذشته خبر داد.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اقدامات عمرانی مدیریت شهری منطقه طی سه سال گذشته گفت: تردد متراکم و پرشمار روزانه این منطقه، اهمیت فعالیت‌های عمرانی در زمینه بهسازی و نوسازی معابر را برای همه به ویژه افراد دارای معلولیت دوچندان کرده بود به همین سبب بهسازی آسفالت معابر، نوسازی پیاده رو‌ها و همچنین نوسازی جداول (کانیو، نهر) در اولویت کار معاونت عمران منطقه قرار گرفت.

🔸 وی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته بیش از ۱۸۰ هزار تن آسفالت در معابر باب الرضای پایتخت پخش شد افزود: در نهضت آسفالت در سطح معابر، مدارس، بازار‌های میوه و تره بار و … در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۱هزار تن آسفالت در کوچه و خیابان‌های نواحی هفتگانه پخش شد که ضمن پخش آسفالت به میزان مجموع ۶ سال گذشته، با اختلاف چشمگیر رتبه نخست شهر تهران را نیز کسب کردیم.

🔸 شهردار منطقه۱۵ اضافه کرد: همچنین به منظورتسهیل در عبور عابرین پیاده، ۵۶ هزار و ۱۵۵مترمربع پیاده رو‌سازی طی سه سال گذشته به اجرا درآمد که در این کار همه ضوابط از جمله مناسب‌سازی و مسیر معلولان در آن دیده شده است.

🔸 شیری در ادامه به طرح بهسازی انهار و رفع نقاط آبگیر در نواحی هفتگانه اشاره کرد و گفت: فرآیند عملیات جدول‌بندی معابر منطقه برحسب نوع جوی و معبر شامل، تک جدول، کانیو و نهر به منظور جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر در فصل بارندگی، رفع مشکلات زیست محیطی، بهداشتی، بوی نامطبوع و هدایت آب‌های سطحی مناطق بالادست منطقه به اجرا درآمد.

🔸 وی در پایان خاطر نشان کرد: ۶۰ هزار و ۲۳۴ متر طول بازسازی و بهسازی جدول در سطح محلات و نواحی باتوجه به بازدید‌های می‌دانی و درخواست‌های شهروندان طی مدت مذکور انجام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا