کاهش زمان رسیدگی در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف کارگری استان البرز

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از کاهش زمان رسیدگی در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف کارگری و کارفرمایی در استان البرز به زیر ۳ هفته خبر داد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دو سال گذشته فاصله سیدگی تا صدور رای در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف در شعبات رسیدگی کننده در شهرستان‌های تابعه، از ۷۴ روز به زیر سه هفته رسیده است.

عبدالله دارایی گفت: با ترمیم در اعضای هیئت‌های داوری حل اختلاف و تشخیص شهرستان‌های استان البرز و استفاده از نمایندگان جدید کارگران ، کارفرمایان و همکاری دستگاه‌های عضو این هیئت‌های داوری، همکاری بیران محترم هیئت‌ها در شعبات میزان زمان رسیدگی تا صدور رای به زیر ۲۱ روز کاهش یافته است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: با ترتیب تصمیمات و اتخاذ برنامه‌ریزی لازم و اطلاع رسانی‌های مناسب برای زمان‌های رسیدگی به دعاوی و پیگیری مستمر حضور به موقع طرفین دعوا، از اطاله دادرسی جلوگیری و اولویت شعبات ما در مرحله نخست به صلح سازش میان طرفین معطوف بوده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: اقدامات دیگری همچون نظارت و پایش‌های مستمر و کنترل اسناد مالی شامل حقوق کارگری توسط بازرسان محترم کار و همچنین تعامل و همکاری کارفرمایان عزیز البرزی، هم منجر به کاهش پرونده‌های اختلافات کارگری و کارفرمایی در واحدهای تولیدی و صنعتی شده است و همچنین تلاش و اهتمام جدی همکاران عزیزم منجر به کاهش این زمان رسیدگی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا