پلمپ کیوسک های مطبوعاتی غیر مجاز/موافقت شورای شهر فردیس با لایحه یکصدو ۵۰ میلیون تومانی شهرداری فردیس در قالب تقویم مناسبتی

رئیس کمیسیون فرهنگی،ورزشی و اجتماعی شورا گفت: بررسی لایحه شهرداری با موضوع تقویم مناسبتی سازمان فرهنگی با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان به اتفاق آرا، با این لایحه، موافقت شد

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، دویست و شصت و نهمین جلسه رسمی(فوق العاده)شورای اسلامی شهر فردیس به ریاست سید حمید یعقوبی با حضور اکثریت مطلق اعضا، قائم مقام شهردار و مدیران شهری، برگزار شد.

در این جلسه، ناصر نورپور سخنگو و رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا در خصوص بررسی وضعیت کیوسک های مطبوعاتی مطرح شده در جلسات پیشین، اظهار کرد: با توجه به اینکه صدور مجدد دستور دادستان مبنی بر پلمپ کیوسک های مطبوعاتی غیر مجاز، قابلیت اجرایی بیشتری دارد،پیگیری های اعضای این کمیسیون تا حصول نتیجه، ادامه دارد.

نورپور به موضوع نحوه ی واگذاری غرف بازار روزها در سطح شهر، اشاره کرد و افزود: در جلساتی که در کمیسیون خدمات شهر و محیط زیست شورا با حضور سعید طاهری مدیر ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، برگزار شد، مقرر شد، آیین نامه مربوطه، ارائه و بررسی شود و نتایج نهایی جلسات بعد از بحث و تبادل نظر، متعاقباً اعلام خواهد شد
همچنین هادی روستایی رئیس کمیسیون فرهنگی،ورزشی و اجتماعی شورا با بیان اینکه بررسی لایحه شهرداری با موضوع تقویم مناسبتی سازمان فرهنگی که اولین مطلب در خصوص رحلت حضرت امام خمینی(ره) بوده است در این کمیسیون انجام شد، عنوان کرد: برنامه ای مشارکتی با سایر ارگان ها می باشد که در صحن علنی شورا با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان به اتفاق آرا، با این لایحه، موافقت شد.

یعقوبی رئیس شورا در مورد فراهم سازی وسیله ایاب ذهاب برای حضور در حرم امام راحل در روز رحلت ایشان، بیان داشت: مقرر شد ۶۷ دستگاه اتوبوس توسط مدیریت شهری فردیس، آماده برای خدمت رسانی به شهروندان، باشد.

روستایی در ادامه، اضافه کرد: از دیگر موضوعات، برگزاری مراسم به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها است که با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به اتفاق آرا، موافقت گردید.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورا، برگزاری مراسم دعای عرفه با مشارکت هیئت های مذهبی با تخصیص اعتبار ۵۰ میلیون تومان را مطرح کرد و گفت: همچنین برای برپایی مراسمی باشکوه به مناسبت عید سعید غدیر خم، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که با هر دو لایحه بعد از بحث و تبادل نظر اعضای شورا، موافقت شد.

وی در ارتباط با تجلیل از مولفان نو قلم و کتاب اولی های توانمند شهر فردیس و برگزاری مراسمی به نام‌ روز قلم با اعتبار ۷۰ میلیون تومان، توضیح داد: به جهت برگزاری مراسم مناسب و با کیفیت، مقرر شد، مشارکتی با نهادکتابخانه های شهرستان و آموزش و پرورش‌ صورت پذیرد و با این لایحه نیز موافقت شد.

روستایی در رابطه با برپایی جشنی به نام‌ تجمع دختران آفتاب که با توجه به مصوبه شورای فرهنگ عمومی، این عنوان قید شده است، گفت: به منظور گرامیداشت روز عفاف و حجاب با در نظر گرفتن مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در جلسه کمیسیون، مطرح شد و عصر امروز، اعضا در صحن علنی شورا با این لایحه موافقت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا