پس از ۵ سال محقق شد؛ انتقال سند قطعی زمین ۱۲ هزار و ۴۰۲ مترمربعی در منطقه ۱۵ به نام شهرداری تهران

🔶 سند قطعی زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۴۰۲ مترمربع در ناحیه ۶ منطقه ۱۵ با هدف صیانت از حقوق عمومی شهر؛ پس از ۵ سال به شهرداری تهران منتقل شد.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه گفت: در راهبرد صیانت و شفاف‌سازی؛ شناسایی، ثبت و ضبط املاک به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی منطقه در نظر گرفته شده به همین منظور سند قطعی زمین۱۲ هزار و ۴۰۲ مترمربعی که در تقاطع آزادراه شهید شوشتری و بزرگراه امام رضا(ع) قرار داشت، با پیگیری‌های مستمر اداره حقوقی پس از ۵ سال به شهرداری تهران منتقل شد.

🔸 وی افزود: روند اقدامات حقوقی و تسویه حساب‌های مالی در پرونده زمین مذکور پیش از این به طور کامل انجام شده بود و فقط مرحله انتقال سند به نام شهرداری تهران باقی مانده بود که به منظور حفظ و صیانت از اموال شهرداری تهران و جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری و حفظ حقوق بیت المال، استعلامات لازم از دستگاه‌های ذیربط نظیر اداره مالیات، اداره ثبت و… انجام شد.

🔸 شهردار منطقه در پایان با اشاره به ساماندهی اسناد املاک شهرداری تهران گفت: با هدف ایجاد انضباط مالی و مدیریت اموال و دارایی‌های شهر، ساماندهی اسناد املاک و شوارع تحت تملک شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفت که از سال ۱۴۰۲ نتایج ملموسی نیز داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا