عضو شورای اسلامی شهر کرج: در جبهه انقلاب زبان گویا و رسانه کافی نداریم

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: در جبهه انقلاب زبان گویا و رسانه کافی نداریم اما درجبهه مقابل همیشه رسانه ، رسانه فعال و بزرگ نما و دارای سنجش نکاتی است که اتفاقا با آن نکات شاید امروز یک جریانی ضربه خورد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم؛ علی قاسم پور در نطق پیش از دستور یکصد و هفتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبد الله الحسین (ع) اظهارداشت: تشکیل شورای شهر در دوره ششم مبتنی بر منویات گفتمانی انقلاب اسلامی و در چارچوب مکتب و ایدئولوژی نظام مقدس جمهوری اسلای شکل گرفته است و بچه های ما در حوزه تفکر سیاسی قطعا مکتبی و در حوزه انقلابی تعریف می شو ند، درست است که انقلابی بودن آفر ویژه ای برای کسی نیست ولی در دیدگاه ها قابل تاثیر است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تبیین سخنانش در جلسه گذشته اذعان کرد: خوشبختانه یا متاسفانه در جبهه انقلاب زبان گویا و رسانه کافی نداریم اما درجبهه مقابل همیشه رسانه ، رسانه فعال و بزرگ نما و دارای سنجش نکاتی است که اتفاقا با آن نکات شاید امروز یک جریانی ضربه خورد.

قاسم پورتصریح کرد: سوء استفاده از جملات در حوزه ایجاد فضایی که به این جریان نمی چسبد ،در شورای شهری که شش نفر از اعضای آن فرزند شهید و رزمنده است و همگان منصوب به جریان انقلاب، رزمندگی و ایثارگری هستیم .

وی بیان کرد: درخصوص دیدار با خانواده معززشهدا موضوعی در آن مستتر بود که وارانه جلوه دادن آن با این جملات از فرصت جدیدی که بوجود آمده نمی توان جریان انقلابی را زیر سئوال ببرند.

قاسم پور با بیان اینکه فرصت، فرصت خدمت است تاکید کرد : خداوند فرصت خدمت را برای عده ای جدید ایجاد کرده است دعا می کنیم در راستای رهبری برای کمک به شرایط فعلی تمام توان خودمان را بگذاریم چون نظام مقدس جمهوری ،مکتب ایدئولوژی و … است و قرار است ما در دنیا در خیلی ازموضوعات زبان مظلومان عالم باشیم قطع به یقین با وجود اعضای شورای شهر که فرزند شهید و شهرداری و اعضای منصوب به خانواده شهدا و هر عضو شورای شهر که برای تکریم و بزرگداشت خانواده شهدا می رود ازپول مردم استفاده نکند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج در بخش دیگری ازسخنانش از شهرداری و سازمان پارکها و فضای سبز درخصوص نصب المان مناسبتی ماه محرم قدردانی کرد و یادآورشد : از تمام ظرفیت‌های ‏تبلیغاتی شهرداری برای انتقال مفاهیم عاشورای حسینی در شهر استفاده شود‎.‎

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا