شهردار منطقه ۱۵ خبر داد: سرعت بخشی روند توافق با معارضین طرح توسعه مسجد حجت(عج) در منطقه ۱۵

🔶 شهردار منطقه ۱۵ در جلسه هم‌اندیشی بررسی مشکلات مسجد حجت(عج) منطقه ۱۵ که با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و هیئات امنای این مسجد برگزار شد، از سرعت بخشی روند توافق با معارضین طرح توسعه مسجد حجت(عج)، با مساعدت شهردار تهران خبر داد.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری در این نشست با اشاره به طرح نوسازی و توسعه مسجد حجت(عج) در محدوده بافت فرسوده این منطقه گفت: با مساعدت شهردار تهران مشکل ۱۲ ساله این مسجد مرتفع و روند نوسازی و توسعه این پروژه تسریع یافت.

🔸 وی افزود: پروژه مسجد حجت(عج) با همکاری شهرداری منطقه ۱۵، سازمان نوسازی شهر تهران و شورای ساماندهی توسعه و گسترش امور مساجد در دستور کار است و از ابتدای اجرای این طرح، توافق با ۸ پلاک معارض این پروژه وآزاد‌سازی زمین‌ها انجام و در اختیار پروژه قرار گرفته است.

🔸 شیری با اشاره به اینکه این مسجد در زمینی به مساحت هزار و ۱۶۳ متر مربع و در زیربنای ۴ هزار متر مربعی در ۵ طبقه در مرحله اجرای عملیات گودبرداری و فونداسیون در حال احداث است افزود: روند توافق با۳ معارض باقی مانده شامل یک واحد تجاری و دو پلاک مسکونی نیز در حال انجام است و بزودی به اتمام خواهد رسید.

🔸 مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نیز در این نشست ضمن قدردانی از همکاری خوب مدیریت شهری منطقه ۱۵ اظهار‌امیدواری کرد: در کنار سایر دستگاه‌های ذیربط سرانه‌های خدمات را به موازات نوسازی در محلات دارای بافت فرسوده ارتقاء دهیم.

🔸 جلسه هم‌اندیشی بررسی مشکلات مسجد حجت(عج) در ناحیه یک منطقه ۱۵ با حضور شهردار منطقه، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، مشاور شهردار تهران، معاون شهرسازی و معماری منطقه، رئیس املاک، رئیس نوسازی منطقه و هیئات امنا مسجد برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا