‌‌شهردار منطقه ۱۵، در مراسم یادبود شهدای خدمت در مسجد امام حسن مجتبی (ع): شهیدآیت الله رئیسی الگوی بزرگ خدمت خالصانه و بی منت  برای مردم ایران بود

🔶 مسئولان و مردم انقلابی و ولایتمدار باب الرضای تهران در مراسم یادبود شهدای خدمت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) به سوگ رئیس جمهور مردمی خود و همراهانشان نشستند.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان،  در راه  خدمت به وطن گفت: مردم شریف ایران در جای جای کشور در مراسم تشییع شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند که چنین حضور پرشوری این داغ را به حماسه تبدیل کرد.

🔸 وی با اشاره به اینکه شهدای خدمت در حین انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل شدند و شهید آیت الله رئیسی الگوی بزرگ خدمت خالصانه و خدمت بی منت بود افزود: مردم قدردان خدمت خالصانه مسئولان برای کشور هستند.

🔸 شیری به حضور پرشور و خیل عظیم مردم سوگوار باب الرضای تهران در مراسم  یادبود  شهدای خدمت اشاره کرد و گفت:  امیدوارم بتوانیم مکتب و سیره شهدای خدمت را در خدمت به مردم و پیشبرد امورات سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

🔸 شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات بزرگی را در پیش رو داریم افزود: بی شک ملت بصیر و شریف ایران در این انتخابات نیز همچون سایر رویداد های سرنوشت ساز کشور با حضور آگاهانه و انتخاب اصلح ترین فرد، جایگزین رئیس جمهور شهید را انتخاب خواهند کرد.

🔸 احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران  نیز در این مراسم ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت به مردم گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و مراسمات یادبود نشان دهنده این است که مردم خدمت را می بینند و برای خدمت گزاران خود در هر سطحی ارزش قائل هستند.

🔸 وی اظهار امیدواری کرد: به برکت خون شهدا و دعای امام زمان(عج) ، همه در مسیر خدمت خالصانه برای مردم و مبارزه با فساد قرار بگیریم.

🔸 مراسم یادبود شهیدان خدمت یکشنبه ۶ خرداد با  اجرای برنامه هایی شامل قرائت قرآن کریم توسط استاد مجتبی محمدبیگی، سخنرانی حجت الاسلام قاضی عسگر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و مداحی ذاکران اهل بیت حاج حیدر خمسه و سیدسلمان صابری، در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرک شهید بروجردی  با حضور مسئولان و مردم انقلابی و ولایتمدار باب الرضای تهران برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا