‌‌شهردار منطقه ۱۵، خبر داد: تحویل کلید واحد های تجمیعی در محله مینابی به مالکان

🔶 کلید واحد های تجمیعی پروژه شهید واسعی در محله مینابی توسط شهردار منطقه ۱۵، به مالکان تحویل داده شد.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، آیین آغاز عملیات اجرایی ۲۰۰هزار واحد مسکونی شهر تهران، با حضور محمد شیری شهردار منطقه، خانواده معظم شهدا، شهروندان و معتمدین محلی در قالب یکصد و بیست و سومین پویش امید و افتخار به طور همزمان با مناطق ۲، ۱۹، ۲۱ و ۲۲ برگزار و کلید واحد های تجمیعی پروژه شهید واسعی در محله مینابی با دستور شهردار تهران  توسط شهردار منطقه ۱۵، به مالکان تحویل شد.

🔶 محمد شیری شهردارمنطقه در این مراسم گفت: همت ویژه ای برای همکاری و تسهیل و تسریع در روند صدور مجوز در نوسازی بافت فرسوده  در منطقه ۱۵ به کار گرفته شد که درسایه این همکاری و همدلی امروز شاهد  بهره بردای از پروژه مسکن در این منطقه هستیم.

🔸 شیری افزود: این پروژه حاصل تجمیع ۱۳ پلاک به مساحت ۳۹۶متر مربع با میانگین قطعات ۳۰ متر مربع در محله مینابی از محلات فرسوده منطقه ۱۵ است.

🔸 شهردار منطقه به توضیح اقدامات دیگر قرارگاه مسکن منطقه ۱۵، پرداخت و گفت: تولید ۶۰۰۰ واحد مسکونی در قالب ۹ پروژه بزرگ مقیاس ازجمله پروژه  مجتمع ۳۵۰۰ واحدی قصر فیروزه ۲ از جمله پروژه های در دستورکار قرارگاه مسکن منطقه ۱۵ است.

🔸 آیین آغاز عملیات اجرایی ۲۰۰هزار واحد مسکونی شهر تهران، چهارشنبه، نهم خردادماه سال ۱۴۰۳، با حضور محمد مخبر، مدیر قوه مجریه، علیرضا زاکانی شهردار تهران و جمعی از مسئولان در قالب یکصد و بیست و سومین پویش امید و افتخار برگزار شد.

🔸 همچنین شهردار منطقه در این مراسم از خانواده معظم شهیدان محمد و حسن بدانلو تقدیر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا