‌‌شهردار منطقه خبر داد: استقبال ۲ برابری از طرح «نشاط و تعالی» در تابستان سال ١۴٠٣

🔶 شهردار منطقه ١۵ از آغاز طرح نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان شهرداری منطقه ۱۵ تهران خبر داد و گفت: امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲ برابری استقبال فرزندان پرسنل باب الرضای تهران از این طرح هستیم.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به آغاز طرح نشاط و تعالی همزمان با شروع تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت دانش‌آموزان با برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی گفت: طرح نشاط و تعالی با هدف آشنایی و ارتقای مفاهیم دینی و ارزشی، انسجام بخشی به معلومات ذهنی، غنی‌سازی اوقات فراغت، تشویق و ترغیب به اجرای برنامه‌های گروهی منظم، حفظ روحیه نشاط و شادابی فرزندان از امروز ١٣ تیرماه آغاز و به مدت ۶ هفته اجرا خواهد شد.

🔸 وی در ادامه با اشاره به اینکه ١۴٠ نفر از فرزندان کارکنان در این طرح ثبت نام کرده‌اند، افزود: ٨۵ دانش‌آموز پسر و ۵۵ دانش‌آموز دختر در سه رده سنی در این دوره از طرح نشاط و تعالی شرکت کرده‌اند.

🔸 شیری به برنامه‌های پیش‌بینی شده نیز اشاره کرد و گفت: بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری، حضور در مجموعه‌های ورزشی و فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی متنوع و اهدای هدایا، برگزاری کلاس‌های آموزشی متنوع با موضوع نماز، مهدویت، سبک زندگی، آشنایی با عوارض و آسیب‌های فضای مجازی و… براساس رده سنی شرکت‌کنندگان با حضور مربیان، متخصصان و مبلغان مذهبی از‌جمله این برنامه هاست.

🔸 مراسم افتتاحیه طرح نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان شهرداری منطقه ۱۵ امروز به همت حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه با حضور مهدی پورقاسم معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، امیرحسین قاسمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج منطقه، آجرلو معاون اجتماعی، فرهنگی سازمان بسیج شهرداری تهران و دانش‌آموزان با اجرای برنامه‌هایی نظیر اجرای گروه سرود، مسابقه، اجرای نمایش کودک، دکلمه‌خوانی، اهدای جوایز و… برگزار شد.

🔸 دانش‌آموزان شرکت‌کننده در نخستین روز طرح به اردوی تماشای فیلم به سینما اعزام شدند تا از برنامه‌های تفریحی و ورزشی پیش‌بینی شده بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا