شهدا هویت و عزت کرج و استان هستند/شهرداری کرج با حداکثر توان پای کار کنگره شهدای البرز

شهردار کرج با اشاره به اینکه همه ما به شهدا مدیون هستیم گفت: شهرداری کرج با حداکثر توان پای کارکنگره شهدای البرزخواهد ایستاد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، مهرداد کیانی در نشست مشترک با داوود پاشایی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه البرز و دبیر اجرایی کنگره شهدای این استان اظهار داشت: شهدا مدال افتخار بر شهر، استان و کشور هستند و ما در برابر نشر فرهنگ و معارف آنها مسئول هستیم.

شهردار کرج با تاکید بر اینکه شهرداری کرج  از تمام توان و ظرفیت خود در بخش های مختلف جهت برگزاری کنگره ای در شأن شهدای والامقام استان  استفاده خواهد کرد، گفت : شهدا هویت و عزت کرج و استان هستند و شهرداری کرج به سهم خود در بزرگداشت یاد و خاطره آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه این نشست داوود پاشایی دبیر اجرایی کنگره شهدای استان البرز با بیان اینکه کنگره شهدا بزرگترین آیین فرهنگی _ معنوی گرامیداشت، معرفی و ترویج فرهنگ و معارف شهدا در هر استان است که هر پنج سال یک بار پس از تایید رهبر معظم انقلاب رسمیت می یابد عنوان کرد: کنگره شهدا تنها برگزاری یک همایش، اجلاسیه و مراسم گردهمایی با موضوع شهدا نیست بلکه هدف از برگزاری کنگره شهدا، ایجاد یک جریان فرهنگی و گفتمان سازی در جامعه با محوریت فرهنگ و ارزش های شهدا است .

پاشایی با تاکید بر اینکه در برگزاری کنگره شهدا در شأن مقام و منزلت شهدای والامقام استان نیازمند مشارکت و همکاری همه جانبه مردم و مسئولان هستیم، ابراز خاطرنشان کرد: کنگره شهدا آبروی استان و ادای دین به شهدای این استان است و امیدواریم مردم و مسئولان و به ویژه ارگان های تأثیرگذاری چون شهرداری های استان با آگاهی نسبت به اهمیت این مسأله در برگزاری شایسته این کنگره مشارکت حداکثری داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا