راه اندازی چهار رشته تحصیلی جدید در دانشگاه علوم پزشکی البرز

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز از راه اندازی چهار رشته تحصیلی جدید ، آمار زیستی، بهداشت حرفه ای و ایمنی کار، پرستاری سالمندی و پرستاری مراقبت های ویژه در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه خبر داد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار‌ خبر مهم، دکتر شهرام صیادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اعلام این خبر افزود: بعد از دو سال تلاش و پیگیری و بازدید های هیات تخصصی برد و شورای گسترش وزارت بهداشت با راه اندازی چهار رشته تحصیلی جدید ، آمار زیستی، بهداشت حرفه ای و ایمنی کار، پرستاری سالمندی و پرستاری مراقبت های ویژه در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه موافقت شد.
وی ادامه داد: تعداد رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه از ۹ به ۱۳ رشته ارتقا یافت و از مهرماه سال جاری امکان پذیرش دانشجو در این چهار رشته تحصیلی از طریق آزمون برای دانشگاه وجود دارد.

دکتر صیادی افزود: رشته تحصیلی دستیاری قلب و عروق، کارشناسی ارشد اتاق عمل و مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، کارشناسی مددکاری اجتماعی و همین طور کسب مجوز قطعی دوره تخصصی زنان و زایمان، بیماری های داخلی، جراحی عمومی و دوره آموزشی مهارتی و حرفه ای نیز از جمله فعالیت هایی است که طی دو سال اخیر در معاونت آموزشی دانشگاه انجام شده است.

وی خطر نشان کرد: این دانشگاه با بیش از ۳۵۰۰ دانشجو و ۳۳۴ عضو هیات علمی و ۶ دانشکده و ۶ مرکز آموزشی درمانی با ۴۷ گروه آموزشی به آموزش و پرورش نیروهای متخصص در علوم پزشکی و سلامت در استان می پردازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا