رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر کرج؛ اولویت شهرداری ارتقاء معیشت ، بیمه و سایر مسائل پاکبانان خدوم باشد

نائب رئیس و رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: پیشنهاد صورت گرفته و طرح ارائه شده اعضای شورای شهر در خصوص معیشت ، بیمه و سایر مسائل پاکبانان خدوم و تاسیس شرکت با امضا اکثریت در شورا همچنان بلاتکلیف و بلا اقدام مانده است.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور یکصد و هفتاد و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه محرم ماه امام حسین و ماه شهادت، جهاد، اخلاص و اهتمام به حفظ دین خداست اظهار کرد:این چند سطر در باب ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین( ع) وام گرفته از بیانات معظم له در ضرورت بزرگ و محترم شمردن این ایام بواسطه معنا و پیام قیام سیدالشهداست که همین چند سطر اگر در تمامی شئون نصب العین باشد برای همه عالم کفایت میکند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود : ذکر بیانات مقام معظم رهبری در مقدمه عرایضم بدین منظور بود که ما نیز می بایست به پاسداشت زنده نگاه داشتن فرهنگ عاشورا و به تعبیر ایشان «این خورشید بی غروب» از تمامی خادمان این دستگاه، از تکایا حسینه‌ها، هیئات، مساجد، وعاظ، ذاکرین و تمامی بزرگوارانی که در دهه اول محرم به هر نوعی با چاشنی حب اهل بیت و عشق به سیدالشهدا در برگزاری با شکوه دهه اول محرم کوشیدند تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشیم.

قهرمانی صارم تصریح کرد: بر خود واجب میدانم به سهم خود از تمامی خادمین خاندان اهل بیت بویژه در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان با احترام قدردانی نموده و انشالله اجر تمامی تلاش‌ها نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: از اقدامات سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج و رییس پرتلاش این سازمان و تمامی همکارانشان که در حد توان و بضاعت و با دغدغه مندی نیز کوشیدند تشکر مینمایم.

قهرمانی صارم اذعان کرد: در این ایام که شهر، سیاه پوش عزای حسین بن علی ست؛ خادمینی بی ادعا با قبول زحمت مضاعف، همچون همیشه در خدمت شهر و شهروندان بودند که شایسته تقدیرند، شایسته آنند که از صمیم قلب و با خضوع تام، به آنها خدا قوت گفت و برایشان طلب خیر کرد.

وی گفت: پاکبانان گرانقدری که در این ایام مسئولیتی خطیر بر دوش داشتند و زحماتی دوچندان متحمل شدند تا چهره شهر زیبنده حضور عزاداران حسینی باشد و چندی دیگر نیز تعدادی از این عزیزان راهی کربلا جهت خدمت به زائرین در ایام اربعین خواهند بود.

قهرمانی صارم تاکید کرد: مفتخرم که از ابتدای شورا، همواره به عنوان وظیفه و تکلیف و ادای دین در کنار سایر همکاران به جهت ارتقاء معیشت و بیمه و سایر مسائل پاکبانان خدوم کوشیده‌ام و بر آن اصرار داشته و دارم، از فرصت بدست آمده نیز استفاده میکنم تا باری دیگر یادآوری کنم قرارداد این قشر زحمتکش همچنان به وضع سابق، از پیمانکاری به پیمانکاری دیگر منتقل میشود و همواره این عزیزان با نگرانی از چگونگی ادامه فعالیت خود و معیشت خانواده خود همراه هستند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: پیشنهاد صورت گرفته و طرح ارائه شده با امضا اکثریت همکاران محترم در شورا همچنان بلاتکلیف و بلا اقدام مانده است، لذا همچنان پس از ده‌ها بار تذکر و طرح نمودن آن باری دیگر از مجموعه شهرداری درخواست دارم از طریق تاسیس شرکت تابعه و یا هر ساز و کاری که در قوانین جاری میسر است، اقدام عاجل و موثر به جهت احقاق حقوق این عزیزان زحمتکش صورت دهد. قطعا اجر و منزلت این اقدام و خوشنودی چند هزار خانواده و رفع نگرانی آنان از آینده شغلی سرپرست خانواده شان در نزد خداوند بی اجر نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا