رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج: یادمان پنج شهید شهرداری در مدرسه شهدای شهرداری ایجاد می شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج با تاکید براینکه یاد و نام شهدا، معرف انقلاب اسلامی ما در جامعه است،گفت: یادمان پنج شهید شهرداریکرج در مدرسه شهدای شهرداری ایجاد می شود.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، علی قاسم پور با همراهی رئیس سازمان فرهنگی ،ورزشی اجتماعی، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کر ج از مدرسه شهدای شهرداری بازدید و در این دیدار با مدیر و معاونان مدرسه هم ‌اندیشی و تبادل نظر شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج در حاشیه این بازدید اظهارداشت: اهتمام جدی به مسائل فرهنگی و عمرانی در مدرسه شهدای شهرداری یک ضرورت است که باید با برنامه ریزی اصولی و منسجم مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

قاسم پور تصریح کرد: فضیلت جایگاه شهدا و مقام رفیع آنها ارزشمند است در این ر استا مدیریت شهری در تبیین آن بایستی فعالیتهای فرهنگی ، مناسبتی و ایثارگری های پنج تن از شهدای شهرداری در این مدرسه را در غالب دیوار نویس ، برگزاری یادمان ، بزرگداشت شهدا و سایر برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان به خوبی به هر بهانه و شکلی مد نظر قرار دهد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: ارتقا کیفی برنامه های فرهنگی،تربیتی دینی و اخلاقی در مدارس مستلزم داشتن روحیه جهادی و انقلابی است تا دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند که این روحیه در مدیران و معلمان مدرسه شهدای شهرداری محسوس است.

قاسم پور اذعان کرد: امید است بتوانیم در استمرار راه شهدا و دفاع از آرمان‌های اسلامی کوشا باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا