در چند روز آینده؛ پروژه های توسعه محله ای در اراج و ازگل به اتمام می رسد

۸ پروژه توسعه محله ای با هدف ارتقای سرانه های خدمات شهری و فضای سبز در محلات اراج و ازگل درناحیه ۹ منطقه یک تا چند روز آینده به اتمام می رسد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک،احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک در نظارت میدانی از هشت پروژه طرح توسعه محله ای در ناحیه ۹ که به همراه شهردار این ناحیه، رییس اداره فضای سبز منطقه و جمعی از مدیران انجام شد گفت: در راستای اجرای طرح توسعه محله ای در نواحی ده گانه منطقه یک، هشت پروژه در ناحیه ۹ تعریف شد که متناسب با نیاز شهروندان و رفع چالش های اساسی و بررسی های صورت گرفته و تعیین بودجه لازم، به اجرا درآمد.

وی گفت:ترمیم و توسعه باغ راه کوچه شیری و نور پردازی شاخص در این باغ راه از مهم ترین طرح های مدیریت شهری منطقه یک بود که بهسازی مسیر باغ راه به متراژ ۳۵۰ متربا کفپوش بتنی و ۶۰۰ متر لوله گذاری و آبرسانی به این مسیر و همچنین نورپردازی با شش پایه چراغ برج نوری جهت بهره مندی شهروندان در دست اجرا قرار گرفت.

صفایی به دومین پروژه اجرایی در ناحیه ۹ اشاره کرد و افزود: بازسازی سرویس های بهداشتی با بهترین مصالح در دو بوستان ازگل و کیمیا هریک با احداث ۸ و ۵ چشمه، مناسب با شرایط توان یابان طراحی و اجرا شد که تا دو روز آینده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
او با اشاره به بازسازی و مرمت آبنمای بوستان کامران نیز بیان کرد: مرمت آبنمای این بوستان با طراحی ویژه با انجام ۱۹۰ متر کاشی، ۱۴۰ متر موزائیک و ۳۰ متر مربع سنگ بدنه و درپوش از جمله پروژه هایی است که به زیبایی هر چه بیشتر این بوستان خواهد افزود.

معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد:ازپروژه های اجرایی، بازپیرایی، توسعه و بهسازی فضای سبز در خیابان نوبهار، نور پردازی و مرمت آبنمای بوستان گندمزار و احداث سپتیک محله گلچین از اقدامات تاثیر گذار بوده که اتمام هریک، رضایت شهروندان منطقه یک را به ارمغان می آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا