در شورای شهر فردیس مصوب شد؛ لایحه احداث چمن مصنوعی در مدارس کم برخوردار

لایحه احداث چمن مصنوعی در مدارس کم برخوردار در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بررسی و در صحن شورای شهر فردیس با اکثریت آرا با آن موافقت شد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، در دویست و هشتاد و ششمین جلسه رسمی(فوق العاده) شورای اسلامی شهر فردیس که پس از اعلام رسمیت توسط سید حمید یعقوبی رئیس شورا با حضور کلیه اعضا، قائم مقام شهردار و مدیران شهری، ظهر روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ تشکیل شد در خصوص لایحه شهرداری با موضوع برگزاری برنامه دهکده حسینی با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با فعالیت های مذهبی و دینی در ماه صفر و اربعین حسینی، اعضای شورا به بحث و تبادل نظر پرداختند و با اعمال اصلاحاتی از سوی قائم مقام شهردار، مورد موافقت واقع شد.

همچنین در این جلسه، کمیسیون تلفیق نیز موضوع تفریغ بودجه را با توجه به بحث و تبادل نظرهایی که بین اعضای شورا در جلسات گذشته صورت گرفته بود مطرح کرد که، در نهایت با کلیات تفریغ بودجه موافقت شد.

در بخش دیگری هادی روستایی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر فردیس در جلسه ی صحن علنی شورا، به ارائه گزارش در خصوص نود و چهارمین صورتجلسه کمیسیون مذبور کرد و افزود: تعدادی از بندهای دستور جلسه که در خصوص تقویم مناسبتی برای برگزاری برنامه های مربوط به اربعین حسینی، رحلت و ولادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم، شهادت امام حسن علیه السّلام، آغاز هفته دفاع مقدس بود، در کمیسیون مذکور بررسی شد که در این راستا با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اجرا می‌شود و به اتفاق آرا با آن موافقت شد.

هادی روستایی ادامه داد: لایحه احداث چمن مصنوعی در مدارس کم برخوردار نیز در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بررسی و در صحن شورا با اکثریت آرا با آن موافقت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا