در راستای ایمن‌سازی ترافیکی معابر منطقه ١۵ انجام شد؛ اجرای ٧٠ کیلومتر خط کشی محوری تا بهسازی خط کشی خطوط بلوک عابر پیاده

🔶 شهردار منطقه ١۵ از اقدامات ترافیکی به‌منظور ایمن‌سازی معابر منطقه خبر داد و گفت: اجرای خط کشی محوری و بهسازی خط کشی خطوط بلوک عابر پیاده در نواحی هفتگانه منطقه ١۵ در دستور کار است.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ١۵، محمد شیری با تاکید بر اهمیت نقش خط کشی‌های معابر در عبور و انضباط بخشی ترافیک گفت: خطوط راهنمایی و رانندگی باعث کاهش حجم ترافیک، رعایت حقوق رانندگان و عابران پیاده و نیز رانندگی اصولی می‌شود.

🔸 وی در ادامه به اجرای طرح خط کشی محوری معابر نواحی هفتگانه اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون حدود ٧٠ کیلومتر خط کشی محوری در معابر منطقه انجام شده است.

🔸 شیری همچنین به توضیح طرح خط کشی خطوط بلوک عابر پیاده در نواحی هفتگانه منطقه پرداخت وگفت: این طرح با هدف افزایش ایمنی و کاهش تعداد تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز، کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد در معابر پرتردد و ارتقای رضایت و رفاه شهروندان به اجرا درمی آید.

🔸 به گفته وی؛ به همین سبب این پروژه از بلوار خاتم انبیاء (ع) در ناحیه ۵ با اجرای ۶٠٠ مترمربع خط کشی خطوط بلوک عابر پیاده آغاز و در سایر نواحی نیز ادامه خواهد داشت.

🔸 شهردار منطقه١۵ در پایان افزود: در راستای ساماندهی شبکه معابر، کاهش سوانح رانندگی، ایمنی شهروندان و روان‌سازی ترافیک خط کشی معابر بر اساس اولویت‌های شناسایی شده و به طور مستمر اجرا می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا