درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت:به استناد مصوبه هیئت محترم وزیران، هزینه تمامی خدمات بستری، اورژانس تحت نظر، بستری موقت وسرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) در مراجعه به کلیه مراکز آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و همزمان در استان البرز رایگان شد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، دکتر صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اعلام این خبر گفت: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری و شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی ، مطابق بند (۹) سیاست های کلان حوزه سلامت «مبنی بر کاهش سهم مردم از هزینه های درمان و در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و به استناد مصوبه هیئت محترم وزیران، هزینه تمامی خدمات بستری، اورژانس تحت نظر، بستری موقت وسرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) در مراجعه به کلیه مراکز آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و همزمان در استان البرز رایگان شد.

وی ادامه داد: این طرح بزرگ و مهمی بود که خوشبختانه در دولت سیزدهم اجرایی شد و آثار و برکات خوب و سازنده ای برای سلامت نسل جوان کشور که کودکان امروز هستند ، خواهد داشت.

طی ۲ هفته زیرساخت های لازم در بیمارستان های دولتی استان البرز فراهم شد و به طور رسمی از ۱۶ اردیبهشت ماه در مراکز درمانی دانشگاهی این استان به اجرا درآمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا