خدمت‌رسانی بی‌وقفه شهرداری منطقه ۱۵به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه و مسیر بصره

🔶 محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در بازدید از مرز شلمچه و مسیر بصره، از خدمات‌رسانی بی‌وقفه همکارن به زائران اربعین حسینی در مرز عاشقی قدردانی کرد.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ به همراه سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه با حضور در مرز شلمچه و مسیر بصره ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به همکاران، از خدمات‌رسانی در موکب‌های پذیرایی و پاکساری و نظافت در این نقاط بازدید کردند.

🔸 محمد شیری در این بازدید افزود: امسال خداوند متعال این توفیق ویژه را نصیب ما و همکاران کرد که در مرز شلمچه و مسیر بصره در حوزه خدمات شهری، پاکسازی و رفت و روب مسیر‌های تردد زوار در پیاده روی بزرگ و باشکوه اربعین حسینی در خدمت زائران اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

🔸 شهردار منطقه با اشاره به حجم تردد شبانه روزی زوار در این نقطه مرزی بر اهمیت بحث نگهداشت و پاکسازی و جمع‌آوری مستمر زباله‌های تولید شده درطی این مسیر تأکید کرد و گفت: ۷۰ نیروی خدمات شهری منطقه ۱۵ با بهره‌گیری ماشین آلات و تجهیزات لازم به صورت ۲ شیفت، مسیر قدمگاه زائرین حسینی را پاکسازی و رفت و روب می‌کنند.

🔸 وی در ادامه گفت: تمام ظرفیت‌ها در زمینه ارائه خدمات در حوزه‌های خدمات شهری، زیباسازی و فرهنگی و حضور پررنگ مواکب حسینی در این نقطه مرزی متمرکز شده است.

🔸 شیری همچنین به برپایی و خدمات‌رسانی بی‌وقفه موکب‌های پذیرایی و شربت خانه باب الرضای پایتخت در مرز شلمچه و مسیر بصره اشاره کرد و افزود: با توجه به گرمای هوا در این روز‌ها و به منظور پیشگیری از گرمازدگی زوار حسینی، موکب باب الرضای تهران با توزیع شربت‌های خنک در خدمت زائران است.

🔸 شهردار منطقه در پایان با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، اظهار‌امیدواری کرد: خداوند توفیق خدمت‌رسانی به زائران حسینی را سالیان سال به همه ما عطا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا