بهسازی آسفالت مسیر ویژه تردد زائرین امام رضا (ع) در منطقه ۱۵

🔶 شهردار منطقه ۱۵ از بهسازی ۴٠هزار مترمربع از مسیر شرق به غرب بزرگراه امام رضا (ع) در محدوده سه‌راه سیمان تا مقابل گردنه تنباکویی خبر داد.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه گفت: اتفاقات و پروژه‌های بسیار خوبی با مطرح شدن نهضت آسفالت توسط شهردار تهران، در باب الرضای پایتخت طی سال گذشته رقم خورد، و به همین سبب بیش از ١٠١ هزار تن آسفالت در معابر منطقه پخش شد، که علاوه بر رشد ۶ برابری نسبت به سال‌های گذشته، منطقه ١۵ بهترین عملکرد و بیشترین تناژ آسفالت را در میان مناطق ٢٢‌گانه تهران کسب کرد.

🔸 وی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سال گذشته برنامه‌ریزی‌های خوبی در بحث آسفالت و بهسازی معابر انجام شده است، اظهار امیدواری کرد: معضل فرسودگی آسفالت خیابان‌ها به‌ویژه در فصل سرما با مجموعه اقدامات ٢ سال گذشته در این حوزه، برطرف شود.

🔸 شیری در ادامه با اشاره به اهمیت ویژه بزرگراه امام رضا (ع) گفت: بزرگراه امام رضا (ع) یکی از بزرگراه‌های اصلی و شاهراه ارتباطی چند استان به یکدیگر و مسیر ویژه زائرین امام رضا (ع) است و تنها بزرگراهی است که ما را به شرق کشور و استان‌های سمنان و… متصل می‌کند و راه ورود و خروج شرق تهران است.

🔸 شهردار منطقه به طرح نوسازی روکش آسفالت بزرگراه امام رضا (ع) طی فاز‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در سال‌جاری تاکنون ٣٠٠٠ تن در بزرگراه امام رضا (ع) مسیر شرق به غرب محدوده سه‌راه سیمان تا مقابل گردنه تنباکویی آسفالت ریزی شده است و ۶ هزار تن نیز تا پایان ماه شهریور انجام می‌شود که با این حجم فعالیت ۴٠ هزار مترمربع از این محور بهسازی خواهد شد.

🔸 وی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به شهروندان ادامه دارد، افزود: بحث پیاده روسازی و جدول‌سازی معابر نیز به‌صورت ویژه از ابتدای سال در دستور کار است و امیدواریم با بهبود وضعیت معابر ارتقای رضایت‌مندی شهروندان را شاهد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا