برگزاری آیین رونمایی و بهره‌برداری از اتوبوس‌های جدید به چرخه خدمات‌رسانی منطقه ۱۵

🔶 آیین بهره‌برداری و رونمایی از ۱۸ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه، در راستای خدمت‌رسانی و تسهیل تردد شهروندان برگزار شد.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ محمد شیری شهردار منطقه در آیین بهره‌برداری از اتوبوس و مینی بوس‌های جدید به چرخه خدمت‌رسانی به شهروندان گفت: پایانه خاور شهر اواسط اردیبهشت امسال، در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان با امکاناتی نظیر ساختمان اداری، نماز خانه مجزا ویژه آقایان و بانوان، دو سرویس بهداشتی ویژه معلولان و افراد عادی، بوفه، محل استراحت رانندگان به بهره‌برداری و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

🔸 وی با اشاره به اینکه شهروندان محله خاور شهر از تعداد کم، فرسودگی و طولانی بودن فواصل زمانی تردد اتوبوس در این پایانه گلایه‌مند بودند افزود: در همین راستا به منظور نوسازی ناوگان حمل نقل عمومی در پایانه مذکور و کاهش زمان تردد؛ اتوبوس‌های این خط با مینی بوس‌های جدید نوسازی شد.

🔸 شهردار منطقه به طرح توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و جایگزینی اتوبوس‌های نو با فرسوده با عنایت به تأکید مدیریت ارشد شهری مبنی بر بهبود کیفیت حمل و نقل عمومی به ویژه در مناطق جنوبی تهران، اشاره کرد و افزود: خرداد ماه سال جاری ۲ خط مسگرآباد و هاشم آباد نوسازی شد و امروز نیز با ورود۱۰ اتوبوس و ۸ مینی بوس‌جدید بخش ملکی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران، ۲ خط پایانه خاوران – پایانه خاورشهر و خط پایانه کوهسار به بهارستان نوسازی شد.

🔸 شهردار منطقه افزود: در این طرح با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، ۱۸ اتوبوس و مینی بوس جدید جایگزین اتوبوس‌های فرسوده شد و‌امیدواریم ورود اتوبوس‌های جدید باعث تحول در حمل و نقل عمومی منطقه شود.

🔸 شیری با تأکید بر اینکه ناوگان اتوبوسرانی یکی از قسمت‌های مهم خدمت‌رسانی به شهروندان محسوب می‌شود افزود: با توجه به اولویت ارتقای شاخصه‌های حمل و نقل عمومی، روند نوسازی سایر اتوبوس‌های این منطقه ادامه خواهد داشت.

🔸 آیین بهره‌برداری از ناوگان جدید اتوبوسرانی در محدوده شهرداری منطقه ۱۵ با حضور محمد شیری شهردار منطقه ۱۵، فصیحی رئیس بنیاد شهید منطقه، اسکندری معاون حمل و نقل و ترافیک، اصفهانی معاون مالی و اقتصاد شهری، پورقاسم معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، توحیدلو، صادقی شهرداران نواحی ۳و ۸، حاج آقا داوری امام جماعت مسجد امام رضا(ع)، خانواده شهید جورابراهمیان، جانباز سرافراز آقابزرگی و هیئات امنای محله خاور شهر؛ امروز شنبه۱۰ شهریور در پایانه خاور شهر برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا